Počet zobrazení stránky

středa 2. ledna 2013

2.1.

Hlásím se vám hned po ránu :) Řeknu vám, mám docela depresi z toho, že už zejtra jdeme do školy! A teď bude nejvíc písemek, znáte to :(
A taky se vám chci pochlubit :D Včera jsem se sebrala, že půjdu běhat a tak nějak se mi nechtělo přestat až jsem uběhla 12km :D Trenér bude mít radost! :D

Malá inspirace na blížící se plesy :)
Včera mi přítel napsal taaak nádhernou zprávu! Až se mi chtělo brečet :) Myslela jsem, že po dvou letech to bude nudnej vztah, kterej je pořád stejnej, ale to vůbec :) Pořád máme nějaký překvapení, krásný výlety a spoustu ostatního :) 

A večer mě potom napadla zvláštní myšlenka, co se stane, až se s ním za 10let potkám na ulici? Budeme stále spolu? Nebo bude mít dítě s nějakou cizí holkou? A co když mě vůbec nepozdraví? 
Já vím, hloupá myšlenka, ale nemůžu na ní přestat myslet..

6 komentářů:

  1. hehe....tak 12 km???to si ze mně snad děláš srandu???!!!!:-D.:-D...a to běháš kde??venku?

    jinak já už jsem dneska v práci, tak mi to tom laskavě nemluv!.-D:-D....

    ty vlasy vypadaj suprově!!!...tak jednoduchý ze začátku dokonce jakože nic moc a výsledek je suprovej!!!:-)

    to jsem tak ráda, že vám to ve vztahu tak klape!!!.....ty myšlenky celkem znám...taky o tom často uvažuju..ale já doufám, že za 10 let už spolu budem mít 2 děcka, spokojenej vztah a možná i výhled na nějakej baráček:-)...

    OdpovědětVymazat
  2. 12km? jsi dobrá.. já bych v téhle zimě nedala ani jeden..

    OdpovědětVymazat
  3. :-D...kočičko...to byla instantní rýžová kaše...to jen zaliješ vodou, nebo ohřátým mlíkem!:-)....hihi:-)...vzala sem si jen takovou rychlovku do práce§.-)....

    děkuju za držení palečků..jsem na to zvědavá!...

    kde běháš tolik kilometrů???..venku nebo v nějaký hale???

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ten kefír jsem kupovala dneska v tescu a týden zpátky za 15kč v ternu. víc stojí spíš ty slazené :) Cottage bez příchuti mám taky ráda, ale jakmile tam nacpou zeleninu nebo nedej bože sladký cottage tak to už není nic pro mě :D A s ovofitem zkušenosti nemám, ale takovým výrobkům se snažím vyhýbat z důvodu aspartamu :)

    OdpovědětVymazat
  5. No přesně :D taky si vždy říkám: Nikdy už nebudu chlastat! A pak hned co mám možnost tak chlastám :D

    Woow 12 km.. neuběhnu ani 100 metrů :D
    To s tím přítelem je lepší na to nemyslet kočko.. Taky jsem nad tím tolikrát přemýšlela a nakonec jsem si řekla: "Vždyť to vydrží na vždy".. Teď po půl roce se už skoro nepozdravíme :/
    Ale když je to pořád tak krásný i po dvou letech, máš hodně velkou šanci, že to vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  6. no já jsem se do ní taky nutila a nutím pořád, musim už něco dělat :-D
    ty jsi už dnes ve škole? jééé, to se nemáš :-D
    12 km je celkem dost, jsi dobrá :)
    taky občas přemýšlím jestli spolu zůstaneme ,,až do smrti" to víš, jsme ženský... tohle myšlení máme prostě v krvi :-D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°