Počet zobrazení stránky

čtvrtek 3. ledna 2013

3.1.

Dnes jen stručně :) 
První den uběhl (nad má očekávání) velmi rychle a pohodově :) A odpoledne pro mě přijel přítel a vzal mě do luxusní restaurace na večeři protože.. hádejte :D.. měli jsme 2. výročí! Bylo to krásný :))

A teď něco ke cvičení jídlu a podobně.. :)
Nestihla jsem jít běhat (byla tma..) tak jsem si dala Jill 6week. A zjistila jsem, že se mi malinko změnšili boky (87cm, napiště mi prosím, kolik máte vy :) a když to takhle půjde dál, tak budu mít vážně radost :)

A jídlo? Jelikož už mám zase školní režim tak jím 6x denně a piju cca 2l. Budu sem opět přidávat jídelníčky :) Teď jsem je sem nedávala jelikož to vždy bylo shrnutí několika dní..

Sn: domácí müsli s mlékem
Sv: celozrnný tmavý rohlík + mrkev
Sv: mandarinka
Ob: asi 2 lžíce rizota (bylo vážně hnusné! - proto ta násl. svačina)
Sv: celozrnná bramborová bulka
Ve: dušená zelenina - brokolice, mrkev, hrášek (objednala jsem si to v té restauraci stálo to asi 150kč, ale bylo to vynikajííící! :D)


Tak tohle je asi moje cílová postava :) Ano, každá chce mít úplně ploché bříško, ale není tento sen reálnější? Hlavně ode mne není až tolik vzdálený.. :)

2 komentáře:

  1. Myslím, že slečna na fotce vypadá moc dobře.. Má zachované křivky.. Reálnější to je i u mě, od přírody mám "ženskou postavu", chlapeckou/hubenou mít nikdy nebudu. Jídelníček máš pěkný..

    OdpovědětVymazat
  2. 87 cm, to je parááda:-).....a navíc vím, že jelikož furt tak běháš, tak budeš mít určitě nádherně vytvarovaný nohy a zadek!!!:-)...závidím...to já mám s nohama celkem práci....snad to taky časem vyběhám:-)..jinak já mám myslim kolem 90cm...nejsem si jistá

    jídelák máš krásnej...daří se ti, si šikovná!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°