Počet zobrazení stránky

úterý 1. ledna 2013

1.1.

Jupíí! 
Víte jak mě štve, že vážím pořád stejně? V září jsem se byla zvážit ve středisku pro zdravý životní styl a včera jsem tam byla zase. A víte co? Sice pořád vážím skoro stejně, ale zhubla jsem 4kg čistýho tuku!! :D Jupíííí :D 
Jinak jsem včera byla na těch závodech a byla jsem třetí :) A dostala jsem šampáňo a ještě poukázku do přesně tohohle měřícího centra, platí to do konce ledna, tak si tam dojdu a uvidím, jestli jsem trošku pokročila :)
A Silvestr? No prostě boží, jeli jsme s přítelem a kamarády na chatu a perfektně jsme si to užili :D A moje letošní předsevzetí? Neklesnout tak nízko, abych zase zvracela :) To zvládnu! :D
Co vy holky? :) Jak jste si užili Silvestr? :)

Co může být hezčího, než Novoroční pusa :-)
51298883225043014_izgwwx2h_c_large

3 komentáře:

  1. tak to gratuluji :) také by mě to potěšilo, vážit stejně a mít menší procento tuku..

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju kočko :) a správný předsevzetí :) to ti chválím :)

    No ale zase lepší, než aby mě tím svým chováním, který měl v posledních dnech trápil i přes Vánoce.. Byla jsem posledních asi 5 dní vystresovaná, že se něco děje že je takovej víš.. tak ale už je to prostě pryč..
    No já chci mít 54 a míň.. :) pod 50 ale jít nechci..

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji, třetí místo je krásný!
    novoroční pusinu jsem zažila ♥ :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°