Počet zobrazení stránky

sobota 29. prosince 2012

29.12.

Ahoj holky! :)
Ozývám se z krásného slunečného dne. Co budete dneska dělat? :) Já to vidím tak, že si za chvilku půjdu pořádně zaběhat :) Už mám za sebou Jill level 3 a v plánu mám pak ještě to moje posilování břicha (odkaz jsem vám již dávala)
A jak to máte s jídlem? Já to neberu nijak tragicky, prostě když cítím, že si chci dát, tak si vezmu jeden perníček a je to :) Dohromady teda mám tak 2 denně, což je podle mne tak akorát :)
Doma se taky prolomily ledy. Taťka konečně pochopil, že to není jen moje pomatení jíst zdravě a už mi kupuje Musli :)
Byli jsme teď na Kleti, včera na tréninku a v pondělí mám závody.. no mám se prostě krásně :)

Jdu Vás všechny oběhnout, jak se vede Vám o Vánocích :-) A mimochodem: Šťastný Nový Rok! 

4 komentáře:

  1. u nás teda vůbec slunečno není :( mrzne! ale ty se máš krásně a to je dobře - super plány :)
    Šťastný Nový Rok i tobě!

    OdpovědětVymazat
  2. no ani nevíš jak se na tu mojí volnost domů těším....úplně děsně moc....svědomí už mě děsně hryže!!!!!!....a já se rozhodla, že mám před sebou ještě pořádnej kus práce!!!....musim se ještě pořádně snažit!!!:-)...

    to jsem ráda, že už to tvůj taťka pochopil....to chce čas a oni to postupn ěpochopí všichni!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Beruško, jsem zpět :) Doufám, že si krásně užíváš Vánoce a že všechno bylo fajn po dobu, co jsem tady nebyla :) Teď se budu snažit se sem vracet častěji :) Stýskalo se mi ♥

    OdpovědětVymazat
  4. no to máš určitě pravdu :) ještě že nekouřím!
    já to taky nehrotím, dneska jsem měla jeden kousek cukroví a je mi to jedno :)zase tak tučné to není... a někde jsem četla že můžeš max. 5 kousků denně :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°