Počet zobrazení stránky

neděle 23. prosince 2012

23.12.

JOO! To, co jsem už dlouho chtěla dokázat, jsem dnes udělala! Zvládla jsem všechny tři levely Jillian 30day shred! :D A můžu vám říct, že na konci už jsem skoro necítila svoje tělo :D
A co zítra Vánoce? :) Jak jste na ně připravené? Já už mám všechno hotový, dneska jsem se přestěhovala do nového pokojíčku a máme to doma nádherný :)
A co cukroví? Já dneska měla pár celozrnných koláčků a 3 kokosky (nejde jim podle mě odolat :D)

Snídaně: vločky s mlékem
Oběd: pečené brambory, kečup
Svačina: celozrnné koláčky
Večeře: vločky s mandarinkou a bílým jogurtem

Pití: 1,3l čaje
Pohyb: Jillian 1.+2.+3. level
Tumblr_megadgkvfl1qhj03go1_500_large

1 komentář:

  1. goood jídelák!:-D.....jojo schválně sem to zvolila na bílkovinách...ono to člověka zasytí a přitom je to sakra důležitý!:-)..no ale dneska už to bude pořádně vánoční!:-)...

    jako ty si zajela všechny 3 levely???...jako mechr, ty!:-D.....to tě obdivuju!:-)...mně bohatě stačí ten jeden!:-D.....

    hele eliptical je aerobní přístroj....prakticky ve všech posilovnách, taky je známej pod jménem orbiterek!:-)...mám ho doma tak ho poměrně využívám!:-)...rozhodně ho mám radši jak rotoped!.-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°