Počet zobrazení stránky

sobota 22. prosince 2012

22.12.


Ahoj :) Dnes mě prosím nesuďte za můj jídelníček, vím že se mi nepovedl :D 
Začalo to tím, že jsem spala u přítele. A když pro mě přijeli rodiče, tak jsem byla nenasnídaná a ležela jsem v posteli :D Potom jsme jeli k babičce na oběd, ale měli jsme houbový guláš s knedlíkem (knedlíky nejím z principu a houby nesnáším) tak jsem si vystačila s jogurtem. Nakonec jsem hlady snědla pár cukroví co tam bylo.. a tak vzniknul dnešní jídelníček :D 

Jinak se mám skvěle, všechny dárečky už mám zabalený, tak stačí jen počkat do pondělí :) Nevím jestli jsem vám to už psala, ale upekla jsem si  celozrnné cukroví a je výborné :)) Kdyby někdo chtěl, tak mu klidně napíšu recept :) 

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: jogurt madeta
Svačina: cca 4kousky cukroví
Večeře: pečené brambory s dušeným masem
Pohyb: 45min běhání
Pití: 1,5l vody

Brzy se ozvu a snad jste se mnou ještě ve spojení :)

A tady máte pár mých fotek.. když se vidím takhle, je mi opravdu zle..

 



1 komentář:

  1. :-D....děkujuuu za krásnej komentář!:-)....no jako já už si taky nedokážu předtavit, že jsem byla tak tlustá...vůbec to nechápu!:-/...ale stejně mi přijde neskutečný, jak se to tělo dokáže změnit....jak se dokáže nafouknout a zase smrsknout!!!...fakt neuvěřitelný!:-D.....

    no dělám to co píšu kočko!:-D...nic závratnýho ani světobornýho..jím pravidelně, po malých porcích, piju a hooodně cvičím!:-D:-D.....takže opravdu nic novýho!:-D......

    jinak ty ten jídelák máš hooodně slabej, ale doufám, že to je jen občasnej výpadek:-)....

    ale to víš, že jsem měla cukroví....např. když jsem ho pekla!:-D:-D...ale zítra si určitě dám, nebůůůj!:-D
    i vánočku si dám!.-).....

    a postavu nemáš hroznou..je vidět jak ji máš pevnou a vysportovanou...žádnej hnusnej rosol!!!!....ale myslim, že když budeš rozumně jíst a dál takhle aktivně sportovat, tak se ti bude ještě sakra měnit!:-)..

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°