Počet zobrazení stránky

pátek 21. prosince 2012

21.12.


Vánoce jsou tady! :-) Jak to jde holky? U mě je to s cukrovím lepší, než kdy jindy, jen dneska jsem měla koláčky. A byly to koláčky z ovesných vloček a hrozinek polité bílým jogurtem, takže snad nic extra nezdravého :)
Včera jsem byla do 11 do večera v Praze a bylo to tam nádherný :) A přítel mi tam koupil červený kabátek k Vánocům :-))
A ráno jsem se vážila, mám 59,8kg a to mám menstruaci :D Tak snad t tak bude i po Vánocích, držte mi palce!! :)

Tumblr_lvvzrpjwg51r7ctxpo1_500_large

2 komentáře:

  1. HOOOOHOOOJ!!!:-D....ahojky kočko moje!!!....mně se vždycky po tobě stejská!:-).....

    to jsem moc ráda, e se máš dobře!!!:-)...jojo vánoční Praha je moc hezká, jen kdyby v ní bylo tak o polovinu míň turistů!:-D...ale nazdobený je to pěkně, to se musí nechat!!!:-)

    já se letos s cukrovím a vůbec vším taky držím zatím neskutečně úspěšně, ale taky ochutnám....přece jen to k těm vánocům patří a já nechci abych po vánocích měla pocit, ž emi něco chybí!:-).....

    k váze moc gratuluju....to víš, že je to kvantum pohybu určitě znát!!!!!:-).....

    OdpovědětVymazat
  2. a budeš teď přispívat pravidelně? nebo teda alespoň častěji? ;)
    Jinak přeji pěkné svátky..

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°