Počet zobrazení stránky

čtvrtek 13. prosince 2012

13.12.

Táák a pátek se blíží! :)
Dneska jsem byla na atletice. Byli jsme venku na stadionu a běhali po tý ledovce :-/ Byla tp docela makačka, dostala jsem 4x500m za 2min:15s.. :D Celkem jsem tam naběhala 5,5km.

Doma jsem si chtěla ještě zacvičit Jillian, na tu normální jsem neměla chuť, tak jsem si pustila jógu 1. level. A to je teprv mazec!! Všechno mě bolí snad víc, než při 30days shrapped :D A možná si ještě dám to posilování břicha na 17min, jak jsem sem dávala odkaz :)

A cukroví? Jak jste na tom vy? My máme doma jen linecký (nějak na to letos kašleme :D) takže jsem letos měla jen jedno kolečko a to je všechno :) Kéž by to tak bylo celé Vánoce :D

Jídla mám dneska víc (hlavně pečiva, to jsem už dloouho neměla!!), ale měla jsem poměrně náročnej den..

Sn: jogurt odtučněný fíkový  (Milbona, doporučuju!! má 250g (605kJ) a jsou v tom kusy ovoce a různých vloček.. koupit se dá v Lidlu)
Sv: celozrnný rohlík s perlou a šunkou
Sv: banán
Ob: lečo, 1 brambora
Sv: celozrnný rohlík s perlou a šunkou
Ve: tvaroh 0,5%tuku, celozrnný rohlík

Pití: 2l
Pohyb: 1h atletiky, 30min jógy

3 komentáře:

  1. jojo, vypadá to jako pečivový den :) ale co, komplet jsi toho moc nesnědla..

    s tou atletikou, věnuješ se jí dlouho? za jak dlouho se člověk může vytrénovat, aby vydržel třeba 10km běžet bez přestávky? Pokaždé když zkusím vyběhnout, hrozně mě to dostane.. vůbec nic neudýchám a během pár minut mi ztěžknou nohy tak, že mám pocit jakoby byly z kamene..

    OdpovědětVymazat
  2. oh...děkuju za takovej pěknej koment:-D:-D....úžasná nejsem, ale je pravda že se fakt snažim!:-D.....nejlepší je pozorovat všechny ty změny na těle....skoro každej den pozoruju nějakou změnu!:-D..je to boží!:-)....ale pomalinku asi začnu trochu přidávat na jídle...myslím, že to mám hodně zkrouhlý!:-)

    ty máš mega pohybu...takže si vůbec nemyslim že bys měla nějakej větší jídelák...vůbec si to nemyslim!:-)...a lečo miluju!!!:-)

    ten jogurt z lidlu znám, je suprovej....a vlastně všechny ty příchutě jsou dobrý
    !.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Běhání venku? Bože, to bych zmrzla:-D Určitě to tak s tím cukrovím zvládneš přes celé Vánoce:-) A špenátové rizoto bylo úplně jednoduché, rozmrazila jsem sekaný špenát, přidala uvařenou rýži a zakysanou smetanu a chvíli vařila, aby se vyvařila přebytečná voda. Pak už jen nahoru parmezán a hotovo:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°