Počet zobrazení stránky

úterý 11. prosince 2012

11.12.

To bylo dávno, když jsem měla 49kg.. 

Vzpomněla jsem si na to a docela mě mrazí při pocitu, že už to nikdy mít nebudu. Ano bylo to tím, že jsem byla před pubertou a neměla jsem bulimií.
Můj cíl není mít 49kg, protože je to velmi nereálné, ale budu si to říkat, vždycky když budu u cukroví :-) 

Pořád mám kolem 59kg a od mé 'vysněné' váhy mě dělí jen 4kg.
Ale proč to teď vůbec nejde dolu? :-( Sice na sobě pozoruji mnoho změn, mám mnohem větší svaly, ale ta váha mě docela mrzí :-( Aspoň že jsou vidět cm.. 



Snídaně: vločky s mlékem
Svačina: cottage
Svačina: jablko
Oběd: filety s bramborem
Svačina: cottage
Večeře: pol. s játrovými knedlíčky 

Pití: cca 2l
Pohyb: Jillian (posilování celého těla))

3 komentáře:

  1. Jídelníček máš moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  2. ne myslim, že jídlo neubírám...doufám...:-)....s tim pohybem to je těžký....asi na tom už určitou závislost mám, ale já myslim, že když se věnuješ aktivně pohybu tak to bez závislosti ani nejde!:-D....ale vím o čem mluvíš a věřím, že tak daleko jsem naštěstí ještě nezašla!!!!!:-)...doufááám!!!!....ale děkuju za připomínku....je pravda že už musim trochu zvolnit.....ještě tenhle tejden apak to stáhnu!!!:-).....

    já taky často (teď už teda míň) vzpomínala na svý vychrtlý období....a myslím že celkem s láskou...je pravda že to tělo bylo opravdu opravdu jiné.....a mě se teda líbilo....ale jakmile si připomenu ten psychickej stav, tak už to tak veselý vzpomínání neni!!!...už to nesmíme nechat vrátit...byl to hnus a sebeničneí!!!:-)....

    ty to máš krásný!!!....snaž se na váhu nemyslet...hlavní je že se tělo mění!!!!...vím, že to je asi těžký, ale prostě to tvoje tělo asi takhle chce....já se taky určitě dřív nebo později seknu!!!!:-)

    jojo už jsem v nové práci....je to celkem mazec!:-/:-)

    OdpovědětVymazat
  3. přesně....on vlastně sport je závislostí!:-)....při sportu se vyplavují různé hormony ale hlavně hormony štěstí-endorfiny a na těch se prostě stáváme závislí!:-)....stáváme se závislí na dobré náladě!:-D:....ale je pravda že jakmile i tahle závislost překročí únosnou míru a my najednou necvičíme pro dobrou náladu, ale prostě protože kdybychom to neodcvičili tak nás začne hryzat svědomí, tak to už je špatně!!!:-)

    já myslim, že úžasným případem toho jak se tělo mění a přitom váha zůstává nebo dokonce trochu narůstá je nikky a fitneska....znaš ty blogy?:-)

    hele já tu váhu píšu vlevo nahoru.....v pondělí jsem se vážila naposled a to sem měla 57.4kg...takže já jsem vlastně víc než spokojená:-)...

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°