Počet zobrazení stránky

neděle 9. prosince 2012

9.12.

Ahooj holky! :-) Je neděle a já jsem si na vás konečně udělala čas :)

Ták k pohybu- musím se přiznat že hodně flákám Jillian :D Místo toho každej den chodím běhat, nebo na atletiku, kde strávíme hodinu v posilovně :)
A k tomu cvičím (přibližně 3x týdně) posilování břicha, je to na 17min, ale přísahám, že mi svaly narostly snad po druhým cvičení! :) tady máte odkaz: http://uloz.to/xTpyTmJ/posilovani-bricha-avi

To byla ta pěkná část, teď jídlo :D S tím už to tak dobré není, hodně často teď jím perník, nebo čokoládu jak toho máme doma hromadu :( Ale víte co je zvláštní? Zatím to na mě není vidět..Ale od příštího týdne si dám sladké max. 3x týdně :)
 A opravdu zvláštní je, jak jsem si odvykla jíst bílé pečivo. Vždycky jsem o tom snila, ale teď už ani nevím, jestli je to dobré, nebo zlé, co myslíte?

BTW: Dva týdny do Vánoc? To snad neni ani možné :D Máte už dárky? :)

1 komentář:

  1. oh, děkuji za pochvalu!:-D:..snažím se, ale né vždy to tak vyjde!:-D:-D.....no tak s tim tvym pohybem je skoro jedno kolik toho a čeho sníš!:-)..ne dělám si srandu...vždycky záleží na skladbě jídla, ale občasný prohřešek opravdu nevadí!!!:-D:....to posilování si hned stáhnu!:-D.....dík za tip!:-D...

    hele já JIll statečně svičím pořád dál....dodělala jsem ten program 30 day shred a teď cvičím program ripped in, ten je rozloženej na 4 týdny a já teď docvičila druhej!:D.....musím říct, že jsem si na to její cvičení fakt zvykla a nenudí mě!:-)....ale bude to těžký...příští tejden budu mít ještě čas cvičit skoro každej den, ale příští to už asi nepude, tak sem si řekla že to využuju jako důvod proč trochu zvolnit!:-D.....přeci jenom takhle na plno asi nepojedu celej život!:-D:.....

    já mám tak polovinu dárků!:-D....ale hlavu si s tim zatim moc nedělám:-)

    btw. to cuketový brownies bylo fakt moooc dobrý!:-)..jen bych tam příště dala míň kypřícího prášku!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°