Počet zobrazení stránky

úterý 4. prosince 2012

4.12.

Ahoj holky :) 
Tak jak se vám daří? Musím vás někdy oběhnout :) Ale opravdu NEMÁM čas. Aby jste mi rozuměli- do 4 mám školu, pak dvě hodiny atletiku, pak jsem chvilku s přítelem a domu přijíždím v 8. Ano v 8 večer, téměř každý den, paráda ne? :D Takže se do školy učím v autobuse a doma jen spím.

Jídlo je v pohodě, bráška měl narozky, tak dostal dva dorty a já si bez problémů nandala :) Dokonce jsem měla kousek dneska k snídani :D Takže jídlo už jde (vynechám to, že jsem měla v pátek sto chutí zase nejíst, to mě hned přešlo). A na závodech s běháním jsem teď dvakrát po sobě byla třetí, tak to taky jde :) Mějte se hezky a snad brzy se tu zase objevím :)

A abych nezapomněla- můj cíl mít 59kg se nepovedl, uteklo mi to o půl kila, ale to mi nevadí :) Hlavně, abych přes Vánoce nenabrala nad 60 :)

2 komentáře:

  1. ahoooooj!!!!..jéééé to jsem tak ráda, že ses ozvala....doufala jsem, že je to tak jak píšeš....že jen prostě nemáš čas!:-D:..to je to nejlepší co můžu slyšet!.-D......sem na tebe hrdá!.-)......
    děkuju za pochvalu:-)...jo jo..myslím, že mi to teď jde fakt bezvadně.....ale jedu teda dost napřísno, tak sem se rozhodla, že to ještě 2 týdny budud držet v podobnym stylu, ale pak si dám voraz.....přeci jen budu mít od ledna do léta ještě spouuusty času...takže neni důvod se teď tak honit!:-D....nemluvě o tom, že už sem sama se sebou dost spokojená!:-).....

    copak jste měli za dorty???...já mám ráda tvarohový, nebo punčáky!:-D.....šlehačky mě vůbec neberou!:-)

    a mooooc gratuluju k 3. místům...to je perfektní umístění!!!!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj zlato, chybíš mi :-* jsem ráda, že se ozýváš, chápu Tě, já jsem teď taky na blogu míň než dřív, njn škola, povinnosti, je to děs... jsem ráda,že jsi s jídlem v pohodě :)
    zase se ozvi, fakt mi moc chybíš :-* :-*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°