Počet zobrazení stránky

neděle 18. listopadu 2012

18.11.

Zvorala jsem to!!
Víte co jsem provedla? Přejedla jsem se.. 
Byla jsem smutná, a měla jsem hlad, protože jsem neměla pořádnej oběd..
A snědla jsem toho moc, ale napíšu vám to, abych se potrestala:
puding (jogurt) s piškotama, kokosem a lžičkou granka + ovesný sušenky namočený v čokoládě

Když jsem to vyzvracela, tak jsem se snad půl hodiny omlouvala žaludku a slibovala mu, že mu to už neudělám :D Jsem blázen no :D

A teď to pozitivum: ze soboty jsem spala u Toma a bylo to skvělý :) V sobotu jsem byla běhat a dneska bruslit a za trest si dám asi ještě Jillian :)
Řekněte mi, že jsem úplně tupá, potřebuju to :)

407749_165141073628547_1195929413_n_large

4 komentáře:

  1. no popravdě trochu tupá jsi...jako můžeš mi říct proč si po tomhle zvracela???....tohle má bějt přejezení???..zlato dyť tohle většina lidí považuje za svačinu!!!jo já bych se po tomhle asi teď taky necejtila nejlíp..přeci jen jím míň, ale tohle rozhodně neni přejezení!!!!
    ,,doufám" že jsi pak zbytek dne nic dalšího nejedla?!....
    koukej se sebrat a pěkně si to v hlav srovnej!!:-)...už žádný zvracení, jasan?.-)...ale sport máš krásnej, to zase jo !.-D

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju za krásnej koment!:-D...musím přiznat, že už sem fakt udělala pořádnej krok..když to vidim na těch fotkách tak jsem daleko spokojenější!.-D:..teď už jen tvarovat a rýsovat!!!!:-).....moc se na to těším!!!:-)

    to jsem ráda, že to byl jen zkrat...neber to jako žádnou velkou botu...to se v životě normálně stává!!!....důležitý je se umět s tím poprat a vypořádat!:-)....

    jo a jsem moooc ráda, že s Tomem to klape!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. zlato to mě mrzí, ale není to důvod k zvracení!!!! i když, já nemám o říkat, lítám zas v projímadlech...
    ozvi se, jak bojuješ :-*

    OdpovědětVymazat
  4. ahoooj...kde se flákáš???:-)...takhle o sobě vůbec nedat vědět...tse!:-)....doufám, že je vše v pořádku a jen nemáš čas!!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°