Počet zobrazení stránky

čtvrtek 8. listopadu 2012

8.11.

Táák dneska jsem dostala z naprosto nemožnýho testu z bižule 1- (What the fuck?! :D) Jsem šťastná jak blecha! :D
Byla jsem opět na tréninku a jsem totál zničená.. když jsem si to spočítala, tak jsem naběhala 6km jenomže- celý jsem to běžela na čas :D
A objednala jsem si z Aukra nějaký řetízky, zjistila jsem, že jich mám málo, jak jste na tom vy? Nakupujete někdy něco přes net? Já se toho občas bojím :D
Zítra jdu s přítelem na maturák, tak to snad bude dobrý :)

Tumblr_mbmx42yhik1ri88bio1_500_largeSn: vločky s mlékem
Sv 1: jablko, mrkev
Sv 2: pomeranč
Ob: čína z tuňáka a kuskus
Sv: jogurt Boni 0,1%tuku borůvkový
Ve: kuřecí srdce s rýží

Pohyb: 1,5h atletiky


Tak co, stojí to za to? :D

1 komentář:

  1. jídelníček supr :-* já na netu nakupuju dost nerada, většinou když není jiná možnost, mám totiž ráda chození po obchodech :)
    to bříško za to rozhodně stojí!!!!! :)
    otruby já miluju, ale jen ovesné, pšeničný jsou sice zdravější, ale je to neuvěřitelnej kentus :D
    držíš se skvěle, zlato a ta Tvoje včerejší fotka? jsi krásná a postavu máš pěknou, fakt :-*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°