Počet zobrazení stránky

neděle 11. listopadu 2012

10.11.

Vánoce se pomalu, ale jasně blíží, což nám připomíná i výzdoba ve městech, kterou mám tolik ráda :))
Zatím jsem nakoupila dva náhrdelníky i s pěknou krabičkou (ještě nevím přesně pro koho jsou, ale dám to nějaké kamarádce). Mamce jsem koupila tričko a náhrdelník se sovičkou (je jako malá, hrozně se jí líbil :D) A přikoupím asi šátek. Taťkovi masáž a pro přítele nemám nic :( Nemáte nápad? :D 

Celý den jsem strávila s našima u babičky, kde jsem si dala dva kousky buchty, ale nevadí mi to :)
Potom jsem tam šla běhat a když jsem to změřila, tak to bylo místo 5km 7,5! :D Ále jinak pohodička no :)
Zítra asi půjdu s přítelem do kina, dneska jsme se celej den neviděli :((

247627679482685158_r3i4rpec_c_large
Sn: vločky s mlékem
Sv: 2ks buchty
Ob: dušená kapusta s bramborem
Sv: 2 zelňáky
Sv: jihočeský jogurt
Ve: jogurt 0,1% (ananasový) + vločky

Pohyb: Jillian 2. level + 1h běh

PS: Letošní barva Vánoc je šedivá? To né!

4 komentáře:

  1. jídelníček perfektní, pohyb famózní, dárky zčásti nakoupený, vztah s přítelem parádní, ty jsi fakt šťastněj člověk!!! :) jsem strašně ráda, že se Ti daří :)
    s dárkem asi neporadím, žádný z mých vztahů naštěstí netrval přes Vánoce, takže jsem to nikdy neřešila :D:D:D
    vím, že se na Tebe můžu vždycky obrátit :-* děkuju za podporu, zlato, jsem Ti hrozně vděčná :-*
    moc se omlouvám, ale fotku nejmíň v nejbližší době (ale pravděpodobně nikdy) nepřidám... prostě to na blogu je pro mě hrozně osobní, píšu tam to, co bych nikdy nikomu neřekla, protože si svoje myšlenky hrozně chráním, takže nechci aby mě někdo poznal, rovnalo by se to pro mě smrti... omlouvám se, snad Ti to tolik nevadí :-* možná bys byla zklamaná, kdybys mě viděla, i když myslím, že nejsem tak ošklivá, ale ani modelka :D
    Love U :-* M.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoooj:-)...jak se daří???.-)
    chjo, já bych tak chtěla zvládat běhat jako ty!!!!...fakt ti to moc závidim.....doufám, že se na jaře taky vytrénuju!.-)

    OdpovědětVymazat
  3. no jako nemůžu na váhu ani trošku nadávat.....vůbec se nestačím divit!:-):-)....ale furt se držím plánu na vánoce 59 kg!:-).....

    jako je to stranšě nádherná akce, ta atmosféra tam je neskutečná...všichni ty nadšenci do běhání..mladí, staří.....prostě všichni!:-)...trochu sem jim záviděla!:-)....

    jo asi máš pravdu....s tím běháním, asi si jen hledám výmluvy....:-)....nebo spíš je to taky o tom, že já nejsem moc ranní bežec a když přijdu z práce domů, tak už je tma a mně se do tmy vyběhnout nechce!:-)....

    OdpovědětVymazat
  4. díky za komentík :)
    já teda tu výzdobu ve městech nesnášim :-/
    s dárkem pro přítele ti neporadím, už tak mám dilema sama :-D
    máš to hezký i s těma buchtama :-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°