Počet zobrazení stránky

pondělí 12. listopadu 2012

12.11.

Ahoj kočky :-*
Musím vám říct, jakou jsem objevila stránku :D Prodává se zde a vyměňuje oblečení + doplňky a já jsem si tam už nakoupila pár věcí :) Můžete se na to podívat, mě se to vážně líbí ;) odkaz zde: Votoč vohoz
Jinak vám dneska ani nemám co říct, nic nového není. Na tréninku mě zase úplně zničili (jako vždy že :D) A zítra jdu zas.. uáá :D

A musím se pochlubit - dnešní jídelníček se mi i s pohybem líbí a dokonce, se mi zdá, že mi malilinko zmizeli ty moje nenáviděné boky :D Že by zázrak? :D

Tumblr_mbpvvkbixt1qgyxugo1_1280_largeSn: vločky s mlékem (klasika :D)
Sv: jablko
Ob: polévka, brambora s kuř. masem a dušenou kapustou
Sv: jablko, 1/2 okurky
Ve: kuřecí maso + 1/2 sáčku rýže
(Hodně vlákniny a bílkovin a minimum tuků.. takhle bych to nejradši měla každý den :-)
Pití: 1,5l
Pohyb: 1h aktivní atletiky + 1h posilování na strojích
To nejsem já :D Jen ta změna je úžasná!

4 komentáře:

  1. holka bombáá!:-D.....prostě to máš nádherný§.-).....a zázraky se stávají na to nezapomínej...nemluvě o tom, že tvoje tréninky to musí bejt fakt neskutečnej záhul!!:-)..jak často máš tréninky???

    to je to, já to kouzlo běhání už jendou našla,....a ani nevíš jak moc mě mrzí, že jsem se ho vzdala!:-/....třeba ho zase najdu!:-)....

    tak to je megazměna!!...docílit takový proměny jendoho těla je taky něco jako zázrak!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ta tma mě na tý zimě prostě nejvíc štve...i ten mráz bych v pohodě překousla, ale ta tma je děsná!:-)....a hlavně pořád od rána až do večera!!:-/

    to víš, že to zvládneme....bude to ještě chvíli trvat, ale já věřím, že to dáme!!!!!!!:-)....zvlášť když je takováhle podpora!!!!:-)......

    měla jsi už někdy podle sebe ideální postavu???

    OdpovědětVymazat
  3. jídelníček perfektní :-*
    votočvohoz znám, ale je mi proti srsti nosit něco, co nosil už někdo přede mnou (příp. nevim, jestli to nosil/nenosil), ale to je jen a jen můj problém :D
    s tou vějškou si nic nedělej, většina lidí po roce mění obor, třeba jeden kamarád byl na všcht, teď je na historii a příští rok asi přestoupí na práva :D:D:D
    s tou fotkou mě to tak mrzí... ale prostě jednou jsem se rozhodla pro anonymitu, tak to tak musí zůstat :(
    drž se, zlato moje :-*

    OdpovědětVymazat
  4. jojo...měla jsem ideální postavu už 2x v životě, ale vždy to bylo jen na chvíli a jen díky nějaký PPP....:-/.....
    nevím jestli se k tý postavě doberu, ale rozhodně už mám pořádně nakročeno!:-D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°