Počet zobrazení stránky

úterý 13. listopadu 2012

13.11.

59,8kg? Jupíí! :D
Když jsem viděla, kolik zhubnula Viija za tak krátký čas, nedalo mi to a musela jsem se taky zvážit.. A co se nestalo? Od posledního vážení kilo a půl míň!!! Oslavila ksem to Cappucinem a říkejte si ci chcete, pro mě to je ohromnej pokrok :-)

Sn: bagetka celozrnná
Sv: jablko, capucino z automatu
Ob: rybí filé s bramborem + zeleninový  salát
Sv: jablko
Ve: 2 mističky zeleninové polévky

Pití: 2,3l
Pohyb: 1h atletiky

Pro jednu velkou věc musíte udělat mnoho malých krůčků.
466ab3ea2c3211e2af7822000a1fb04e_7_large

3 komentáře:

  1. hohohooooo...no to si ze mně děláš snad srandu ne?:-D:-D:-D...takhle mě předběhnout!!!...tse!:-D....
    ne bane...strááášně moooc gratuluju!!!!!:-)..už se těším až tam taky uvidim tu 5!:-)....

    máš pravdu, jediný co se nám může postavit do cesty jsme my samy...a to už nedopustíme!:-D....
    už se mooc těším na další pokroky!.-).....dneska jsem na sobě vyděla novej svalík!:-D...takovej ten na straně břicha, třeba když jsi v plank pozici...víš kterej myslim?:-)

    OdpovědětVymazat
  2. parádní jídelák!.-)....

    hele je to tohleto, http://gastroinfo.cz/pivoklub/
    jako fakt jsem si pochutnala, ještě jsem si k tomu jako třešničku na dortu dala medový malý pivo a byla jsem v sedmym nebi!:-D.....

    musim zjistit jak se ten svalík jmenuje, a to jsem prosím biolog...hahahaha!.-D:-D...já to napravím...:-)
    jo tak na nohách taky vydim změnu, aj na tý mojí prdelnici!:-D....těch noh jsem si všimla nedávno když jsem šla do eskalátorů a šáhla si na stehno...jako fakt bylo tvrdý jak beton!:-)...mazec!:-)...Jill. je bezvadná§.-)

    holka to chápu....pokud se dohrabu v prosinci k 5 tak ji uvidím cca po 9 měsících...och jak smutné!:-FD.....

    ale to zvládnem!:-)

    btw. naprosto dokonalej obrázek!!!!!!!!:_D

    OdpovědětVymazat
  3. wow!!!! gratuluju moc, zlato :-* jsi skvělá, jen tak dál♥

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°