Počet zobrazení stránky

středa 7. listopadu 2012

7.11.

Tak na atletice to bylo dobrý, trenér mi jen trošku vynadal :) Byla jsem tam v pondělí, včera a zítra jud zas :P
A jídlo se mi docela daří, když nejsem moc dlouho doma, tak je to podle mě bezchybný :) A tím nemyslím beztučný a bez sacharidů, tím myslím normální jídlo, jako má každý běžný člověk!

A dám vám sem jednu mojí fotku, aby jste vůbec věděli kdo jsem ;) Jo, mám tlustý nohy a břicho a snad všechno.. ale nikdo neni dokonalý ;)



Sn: vločky s mlékem
Sv: mrkev, jablko
Ob: jáhly zapečené se sýrem a dušená brokolice
Sv: nic (přejedla jsem se oběda)
Ve: 1/2 tvarohu (nízkotučný, pořád mi to přijde lepší no..) + kiwi + trošku vloček


4 komentáře:

  1. tééééda...to je atletiky!!!!:-)....tebe to fakt musí hodně bavit!:-).....ale je tu super!:-)...
    co se jídeláku týká, tak je to parááááda....ten oběd zní skvěle!!!!!!!!....jáhly sem takhle nikdy zapečený nejedla!:-)
    no a fotka je taky parádní!!!!.....máš krásný dlouhý vlasy:-)...jak já bych chtěla mít přirozeně dlouhý vlasy!!!!....A POstavu máš hezkou...jsi prostě hezká holka s hezkou vysportovanou postavou!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. za komentář mi vůbec neděkuj!!!:-)....ráada čtu takový články jako si napsala ty!:-)....
    jojo pozitivní pohled je prostě nejdůležitější!:-)...já na sobě pozoruju jednu změnu za druhou...mám z toho velkou radost.....dneska ráno když jsem se oblíkala, tak sem se koukala na svou postavu a nefalšovaně s emi líbila!!!!..jen ještě zpevnit břicho a byla bych totál happy!:-)....teď večer je to samozřejmě horší, už tak spokojená nejsem...ale ten pocit ráno byl perfektní!:-D...

    hele já myslim, že neni můj jídelák lepší!...myslím, že jím málo....třeba teď cítím trochu hlad a to se mi moc nelíbí.....budu to muset nějak srovnat!:-/....ráda bych se dostala do konce listopadu na 59 kg a ty bych si přes vánoce chtěla udržovat....hubnout bych začla zase až v lednu....tak se nechci moc omezovat..nechci být hladová!:-/....

    OdpovědětVymazat
  3. :-D....no vidíš tooo...my sme si prostě souzený!:-D....jojo do těch vánoc je ta 59 reálnější...hlavní je to neuspěchat...pěkně k tomu dojít přirozeně, žádnejma hladovkama, zvracením ani ničím podobným...to by stejně nevydželo§:-).....a ten tvůj centimetrovej cíl, je nakonec daleko lepší než jakákoliv váha!!!....:-).....taky se nad těma cm zamyslim....:-).....65cm v pase, to by bylo super!:-)....já bych se prostě chtěla zbavit těch tukovejch polštářů všude na mym těle!:-D...(snad kromě zápěstí,kotníků a lítek:-D ) .....a bude mi vlastně jedno kolik budu vážit...jen nechci aby mi všude něco přetejkalo!.-D:_/......no a kde bych měla asi bejt!:-D:-)....samozřejmě že budu tady.:-)...taky budu potřebovat mega podporu..jen si nemysly!:-D.....je teda možný že až začnu v tý nový práci tak už nebudu přispívat denně.....ale o víkendech určitě!:-)....

    OdpovědětVymazat
  4. jídelníček suprovej :) a jsi nádherná!!! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°