Počet zobrazení stránky

pondělí 5. listopadu 2012

5.11.

Naprosto vydařenej den! :))
Tak zaprvé: byla jsem na tréninku a trenér v pohodě (rozhodně neměl v úmyslu mě vyhodit)
Za druhé: krom náročnýho tréninku s atletikou a následně posilovnou jsem se ještě proběhla na nádraží a do školy (asi 5km, pohoda s taškou na zádech, ale nestíhala jsem :D)
A za třetí? Večer, když jsem miláčkovi řekla, jak jsem unavená, tak za mnou přijel a byl naprosto úžasnej :))

A jeden z nejlepších bodů je ten, že se mi dnešní jídelníček líbí a vychutnala jsem si ho (zvlášť oběd! :)

Sn: vločky s mlékem
Sv: jablko
Ob: pečené brambory + zapečené rybí filé s mozarelou a květákem
Sv: 150g bílé papriky
Ve: tvarohový jogurt Stracatella + 30g vloček

Ten tvarohovej jogurt naprosto doporučuju! :) Má víc bílkovin, než normální jogurt a má jen cca 500kJ. A i přesto, že je zdravej, tak výborně chutná a s vločkama i zasytí :)

Fa4deffaeb_81956100_o2_large

3 komentáře:

  1. ty bláááho...to zní jako famozně!!!!.....jak ten pohyb tak to jídlo§.-)...to filé bylo zapečený jen na přírodno nebo ještě k tomu nejaký koření???:-).....taky bych si to dala!:-)...mňaminy!:-)
    a ten jogurt....to zní fakt dobře...dá se koupit všude???

    OdpovědětVymazat
  2. závislost na vločkách? o tom něco vím :D
    jsem ráda, že jsi měla dobrý den :)
    děkuju, že mi věříš, to mě drží nad vodou :-* vypadat jako keira nebo marion, to by bylo :) snad jednou budu :) jinak Tvoje thinspo je dokonalé♥

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°