Počet zobrazení stránky

sobota 3. listopadu 2012

3.11.

Haloween Party!
Ahoj, tak co, oslavili jste haloween? :D Já teda až moc, ráno jsem potom nestihla závody s běháním.. Docela se bojím, že mě trenér vyhodí, protože jsem mu ani nezavolala :( No držte mi palce, ať mi dá druhou šanci :)
Dneska jsem byla s přítelem v práci a byl to krásnej den :) 

Sn: jihočeský jogurt
Sv: nic
Ob: kornspitz plněný tvarohem, zeleninou a šunkou
Sv: 3 sušenky bebe s medem a oříškama 
Ve: slepičí polévka

Váha: 61,2 (večer)

310165_10150297793613915_161162533914_8021716_1670761372_n_large

Plány:
neflákat atletiku a chodit na VŠECHNY tréninky
6x týdně běhat / Jillian 2. level
každý den min. 100 sklapovaček
pravidelně jíst podle rozpisu
chodit spát nejdýl v 11 večer
nežárlit :D

3 komentáře:

  1. Měla jsem pocit, že to potřebuje změnu. Chtěla jsem začít odznova se vším všudy ;))

    Oříškové BeBe jsem ppřed chvilkou posnídala - mňam! :))

    OdpovědětVymazat
  2. krásný jídelníček! :) a ty plány, nádhera :-*
    doufám, že se to s trenérem nějak vyžehlí :)
    to já na Halloween vyřezávala dýni a pekla dýňový koláč :D
    s tou třídou - měla jsem to tušit, přecejenom už jsme každý jinde, ale stejně mě to strašně zaskočilo a mrzelo, ach jo...
    děkuju moc za podporu, strašně moc to pro mě znamená♥ zítra začínám s gymnastkami, chci to do puntíku dodržet, drž mi palce :)
    jsi skvělá, jak se držíš, jen tak dál :-*

    OdpovědětVymazat
  3. nazdááárek!:-)....
    moc pěknej jídelák!.-)....vypadá krásně pohodově!:-).....doufám, že to tak je!:-)....

    ty plány jsou dobrý!:-), taky si dělám takový měsíční cíle!:-)...uvidíme jak dopadnou tentokrát!:-)...minulej měsíc se mi to celkem povedlo...

    máme stejnou váhu!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°