Počet zobrazení stránky

středa 31. října 2012

30.10 + 31.10.

Včera jsem měla strašnej den blbec, všechno se mi jen kazilo ani jsem necvičila a nestihla sem nic napsat..
Dneska to bylo podobný, necvičila jsem a nic nestíhám. To asi proto, že jsem teď až přijela domu z kina :D Mimochodem jsem byla na Paranormal Activity 4 a bála jsem se tak moc, že jsem se strachy smála na celej sál :D Jo normálně se směju, když je mi ukrutná zima, ale že i když se bojim? Néjeden člověk v sálu mě měl za magora :D :D :D :D

Jídelníček 30.10.
Sn: vločky s mlékem
Sv:
Ob: tvaroh s celozrnnou bagetkou
Sv: žlutá paprika
Ve: 2 mističky zeleninové polévky

Jídelníček 31.10.
Sn: 1/2tvarohu a 1/2 jogurtu
Sv: 2 červené papriky
Sv: tvaroh s celozrnnou bagetkou
Ob: dva croassanty (bez náplně)
Sv: celozrnná bagetka
Ve: brambora vařená ve slupce (to jsem měla teď, když jsem dorazila z kina)

3 komentáře:

  1. ty jídelníčky jsou naprosto dokonalý! :-*
    na paranormal activity bych asi nesla, bala bych se pak i na zachod :D
    dekuju moc za komentare, s tou Anou... ja nevim, je to mozny, ale porad jsem jen psychicky, ne fyzicky, psychicky je to asi horsi, ale zase se na to neda umrit :D takze zatim v pohode :)
    Držíš se skvěle!!!♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš já bych se bála ještě další měsíc:-D Dýně jsou moc zdravé a moc dobré!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoooj:-)....no máš to moooc pěkný!:-)...jen se drž pěkně šťastnýho života!:-).....

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°