Počet zobrazení stránky

pondělí 29. října 2012

29.10.

Dneska byla snad nejhorší škola, která nebrala konce :D Potom namáhavej trénink, kde jsem si dala na posilnění kus čokolády, ale co :D A v neposlední řadě jsem musela jít 3km domu ve tmě.. parááda :D Teď se jen naučit chemii a matiku, moje 'nejoblíbenější' předměty :D
A musím se pochválit- dnes jsem nezvracela, jedla normálně a nic neplivala :-))

Sn: vločky s mlékem
Sv: 2 rýž. chlebíčky s plátkem hermelínu (mňamka :D)
Ob: rybí filé s bramborem
Sv: jablko + 4 kostičky hořké čokolády
Ve: 2 velké mističky zeleninové polévky

Pití: 1l vody, 1l čaje
Pohyb: 1h atletiky (tvrdej trénink hned napoprvé :-/ ) + 300 sklapovaček






    TIP: 
    Teď když je venku taková zima a všichni jsme zalezlý doma, tak si asi většina z nás vaří čaj. A já jsem dostala hroznou chuť na sladkej angllickej čaj, dám vám sem jednoduchej 'recept' a je naprosto mňamózní :P :)
    V horkým černým čaji rozpustíte dvě tabletky umělého sladidla a když čaj trochu vystydne tak do něj nalijete trochu odtučněného mléka.. Doporučuju! :)



    3 komentáře:

    1. gratulujuuuu...dnešek je podle mně perfektní!!!!!!!!!!!!!:-)....sem na tebe pyšná!!...jen tak dál!!!!...
      já miluju čaj s mlíkem....ale tolik sladidel by mi asi nejelo!:-Dházím tam jen jedno!!!:-)
      a měla už si někdy masalu????

      OdpovědětVymazat
    2. to je supr, že jsi prožila úspěšný den :)
      právě 11 kilo od konce srpna, to jsem měla 67,5 a teď se pohybuju mezi 55 a 56, nikdo ani slovo, fakt paráda... no, nedá se nic dělat.
      ten čaj někdy vyzkouším, vypadá to mňamózně :)

      OdpovědětVymazat
    3. ahoooooooooooooooooooooooooj!!!.jak je?.-)

      OdpovědětVymazat

    Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°