Počet zobrazení stránky

neděle 28. října 2012

28.10.

Ahoj kočky :-* Tak jak se vám daří? :)
Já stále (a doufám, že napořád) jím jako normální člověk, přes týden to mám o něco zdravější :) Ale stejně mám pořád výpadky.. sice malý, ale občas nechci jíst.. Nic. Jindy si zas dám 20 piškotů a běžim to vyzvracet. Nejčastější je plivání jídlo do záchodu, ale to bych ani nenazvala jako poruchu. 
Ne, vůbec se nedivím, bylo mi přece jasné, že to hned nepůjde snadno. Musím v tomhle vytrvat a snad časem budu jako ostatní :) Nejvíc se ale bojím Vánoc. Ten sníh mi to ještě víc připomíná- hromada sladkého, které tak miluju. Na každým rohu čokolády na Mikuláše, nebo Novoroční přežírání. Myslím, že přes Vánoce budu jíst třeba jen jablka, abych ani neujídala.. vážně nevím, už teď se strašně bojím :((

Sn: vločky s mlékem
Sv: jablko
Ob: 50g špeclí
Sv: 1ks bábovky
Ve:

Pití: 3l čaje
Pohyb: 2x Jillian 2. level + 500 sklapovaček

Hubená s dlouhýma vlasama a iPhonem.. Jednoduše dokonalá.

9 komentářů:

  1. Tak přítele taky nemáš na věčnost :P A já tohle opravdu nedělám často :D ... Jen s ppp bojuj :) Když s tím chceš něco udělat tak se ti to to povede :) Ale to co děláš tomu se říká chew and split a můžeš si tim najet na šílenou anorexii :/ Ono to spíš tak hezky zní, ale jakmile neni to dobré :/ Každopádně držim palce a mám delší vlasy jak ta holka! :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zvládneš i Vánoce:-) Děkuju, s tou váhou jsem nadmíru spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
  3. zvládneš to :) snaž se! držíme s tebou

    OdpovědětVymazat
  4. tak zprvý plivání jídla do záchodu JE porucha příjmu potravy.....rozhodně to neni normální!!!!!...a zadruhé, tohle neni normální jídelníček....komu by jako stačilo k obědu 50g špeclí??????????......a ještě když máš takovejhle pohyb?????.....holka....hola hou!!!...vzpoměň si na to všechno co sme si říkaly!!!!!!!!!!věřím že to zvládneš!!!..na vánoce ještě nemysly....zatím se per s přítomností!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. URČITĚ SE NAD TIM ZAMYSLY!!!já jsem jsem ta poslední, která by ti chtěla nějak uškodit...naopak se k tobě budu snažit být upřímná...chápu (sama to na sobě dobře znám), že když si projdeš jakoukoliv PPP tak je objektivní pohled na jí své vlastní stravování poměrně hodně zkreselný...jak jinak by sis totiž mohla myslet že plivání jídla do záchod neni nic nenormálního....ale JE...opravdu je!!!!!!!......mám tě moooooc ráda a nehodlám tě zase nechat uklouznout!!!!!:-).......smůla!:-)
    jojojoooo.....hlavní je aby se ta postava pěkně dál tvarovala!:-D:..váha je mi skoro uradená!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zvládneme to, musíme!
    a co jsou to ty špecle?;)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj lásko, jsem ráda, že se ozýváš s článkem :-* je úžasné, jak se snažíš jíst pravidelně s zdravě, dnešní jídelníček je vzorný :) s tím zvracením je to snad jen přechodná fáze...
    Vánoc se taky trochu bojím, ještě k tomu plánuju neplánovat :D prostě jíst od každého ždibínek a nekazit si tu atmosféru počítáním kalorií v každém kusu cukroví :) hele ale myslím si, že když se člověk nepřežere, tak se Vánoce budou dát nějak přežít. budem na tom totiž všechny stejně s těmi pokušeními a budeme se tu podporovat, takže to půjde, věřím tomu :)
    anorexii mi nezáviď, řešit jídlo 24 hodin denně je děsný... teda vlastně krásný :D vidíš - to je přesně ono :D nadávám si a pak mi dojde, že mi to strašně vyhovuje, to je podle mě největší úskalí anorexie :(
    v nemocnici si myslím, že neskončím, zaprvé proto, že mám až moc zdravého rozumu, tím pádem sice zajdu do extrému, ale doufám, že až to začne být nebezpečné, tak přestanu...
    zadruhé, tím, že nebydlím s rodiči, tak mě nikdo nehlídá a poslední dobou mám pocit, že trpím tak velkým nezájmem okolí, že by mě neměl kdo přinutit jít do nemocnice a sama tam samozřejmě nepůjdu :D v okolí mě napadá jen jedna kámoška, která by si anorexie mohla všimnout,ale to je vše :)
    taky Tě mám moc ráda a děkuji za podporu, moc to pro mě znamená :-*

    OdpovědětVymazat
  8. budu natolik upřímná jak to jen zvládnu...slibuju!!!!!......takže prosím ber v potaz, že včerejší jídelák opravdu neni vyhovující, obzvlášť když tak sportuješ....plivání jídla taky neni normální, ....chce to klid kočko!!!..pořádně se nad tím zamysly a uvědom si o čem ti v životě jde....já upřímně doufám, že nejsi tak krátkozraká jako ostatní mladý náctiletý slečinky posedlý a zamilovaný do své jedinečné kamarádky anorexie, které prohlašují, že děti stejně asi nikdy mít nechtej, tudíž jim menstruace nechybí...taky jim nevadí že z nedostatku všech živin budou trpět lámavostí kostí, osteoporozou, záněty ledvin, selháváním srdce, zimnicí, vypadáváním vlasů, vředů v žaludku a jícnu, zavodnením, opuchnutím, zkažení zubů (ze vracení), lámavostí nehtů, zhoršením zraku......psychickými problémy, skončí na antidepresivech a pokud v tomhle stavu setrvaj dostatečně dlouho tak už prostě nikdy nebudou schopni žít normální život (pokud je čeká ještě pár let života).....takže si to prosím znova všechno promysly a uvažuj!!!!!!!!!!!!!!!...:-)....hezkej den!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. taky nwm co s vánocema:/ ale neboj, my to zvládnem! :))

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°