Počet zobrazení stránky

úterý 23. října 2012

23.10.

Tumblr_mccilzamf81qkbmago1_500_large
Sn: jogurt s müsli
Sv: jablko
Sv: 4 rýž. chlebíčky + 2 plátky sýra + rajče
Ob: 1/2 odtuč. tvarohu + sedmizrnný rohlík
Sv: zelný salát
Ve: 1/2 odtuč. tvarohu + 2 sedmizrnné rohlíky

Věděli jste, že ty sedmizrnné rohlíky, mají skoro o půlku míň kalorií, než rohlík? 
Mají 260kJ a například celozrnná kaiserka má 600kJ.

Omlouvám se, že sem moc nechodím, za chvilku vás všechny oběhnu :) Já jen chodím spát v půl dvanácté a nestíháám... Už se těšim na prázdniny, který mimochodem strávim s broučkem na chatě :)


Tumblr_m9fk3pcj8b1rsx0ixo1_500_large

2 komentáře:

  1. sedmizrnné rohlíky? to musím zkusit, miluju pečivo :) jídelníček máš přímo ukázkový, zlato :-*
    taky Tě mám moc ráda, naštěstí mě nakonec zapsali, ale prožila jsem nejhorší týden života, nejistota mě sžírala, až mě málem sežrala, no napsala jsem o tom román na blogu :D nicméně jsem zpět a v plné síle :) :-*

    OdpovědětVymazat
  2. já miluju kaiserky:D hlvně když jsou pěkně teplý a křupavý.. áchjo:/ :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°