Počet zobrazení stránky

neděle 21. října 2012

21.10.

Sn: chléb se sýrem, rajčetem a okurkou
Sv: jablko
Ob: chléb se sýrem, rajčetem a okurkou
Sv: jablko, piškoty
Ve: jablko s jogurtem

Pohyb: Jillian 2.level + Jillian 1.level + 300 sklapovaček
Pití: 1,5l čaje

Přes víkend jsem byla s přítelem v práci. V pátek večer jsem byla na plese se starýma spolužačkama a nic se nezměnilo, jsou to slepice pořád :D Všechny měli obyčejný černý šaty a já přišla v křiklavě růžových šatech, měli by jste viděl jak všechny slintaly :D :D Takže to mi trochu zvedlo sebevědomí ;)

Pro Vijjju: Jillian 2.level dělám už přes tejden, ruce mi taky nejdou, ale už vidím jak mi na nich rostou svaly :D A na břichu taky trošku, ale to spíš z těch sklapovaček :D Jaký jsou změny u tebe? :)

Jsem ráda, že vás mám :)

Tumblr_m7nla0bymx1rn9ccyo1_500_large

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°