Počet zobrazení stránky

středa 17. října 2012

17.10.

Dnes jenom ve zkratce:
- z včerejší Jillian mě bolí naprosto celý nohy a zadek, takže si nemůžu ani sednout :D
- dostala jsem letos mojí první jedničku z matiky :D Není možné! :D 

Sn: vločky s mlékem
Sv: 1/2 jablka, rýžový chlebíček
Sv: celé jablko
Ob: jáhlová kaše, chléb s tuňák. pomazánkou
Sv: mrkev, rýžový chlebíček
Ve: zeleninová polévka

Pití: 2l vody
Pohyb: Jillian 2.level, 400 sklapovaček, 200x zvedání nohou

PS: ani to neni možné, ale přítel je teď ten nejlepší miláček jako nikdy :-* 

5 komentářů:

  1. tak už jsem ten druhej level taky pokořila!:-D:...a teda celkem bída...:-D...musim na sobě ještě pěkně máknout!:-D:-D......pěknej jídelák!.-D....jen mi řekni co říkáš na tu jáhlovku????:-)......
    to jsem moooooc ráda, že se přítel tak moooc sněží...jen ať mu to vydrží co nejdýl!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. 400 sklapovaček? wow :O
    jen tak dál kočko :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem k 2. lvl ještě nikdy nedošla tak jsem zvědavá :D Mně zas bolí prdel z tréninku- vim o čem mluvíš! :D Jinak pěkný jídelák :))

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct že ten jídelníček je takový neobvyklý, hlavně ta kaše a pak ten tuňák, ale všechno to jsou mňamky :) A máš můj obdiv za ten počet sklapovaček, to já jich mám tak o nulu míň :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak to já na tý svý kaši budu muset ještě máknout....:-).....asi sem ji připravila blbě!:-D:-D.....
    hele já jsem ten druhej level cvičila zatim jen 2. ale taky se mi moc líbí....hlavně mi strašně rychle utíká!:-D:-D....a teda zjistila jsem že mým nejslabším článkem těla jsou ruce a taky potřebuju zlepšit vnitřní svalstvo!!!:-D:-D:....doufám, že až to budu cvičit po desátý, tak to bude vypadat úplně jinak!.-D.....
    no já myslim, že toho pohybu je tak akorát...nechci to moc přehánět...já se pak na tom pohybu stávám závislá, ale v tom negativnim smyslu...beru to jako povinnost a netěší mě to!:-(:-).....chci to teď prostě zvládat dobře!:-D.....ale jistou závislost už na tom mám!:-D....
    jaký změny pozoruješ???:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°