Počet zobrazení stránky

úterý 16. října 2012

16.10.

Ahoj kočky, tak jsem zase tady :)
Neozývala jsem se, protože prostě nebyl čas a jídelníčky mám pořád takové.. stejné :D
Dneska jsem poprvé cvičila Jillian 2.level a tak zpocená jsem snad nebyla ani po běhání :D
Jinak se pořád učím, každej den 3 písemky.. fuj :( A s kamarádkou jsme si dali slib, že si dva tejdny nic nekoupíme, protože mám na nakupování strašnou úchylku, každý dva dny si něco koupim a moje výplata dochází :D
Dovoleno máme kupovat jen vánoční dárky.. nevíte někdo, co mám koupit přítelovi? :)

Tumblr_mc02ao6nwo1qknwk5o1_500_large
Sn: rohlík s perlou a plátkem hermelínu
Sv: rajče, 2 rýžový chleby
Sv: rohlík s perlou a plátkem hermelínu
Ob: dušená mrkev, kuřecí plátek
Sv: jablko
Ve: rýžový jogurt

Pití: 1,5l vody + 1l čaje
Pohyb: Jillian 2.level + 300 sklapovaček


A ano, jím pečivo.. Nechci ho jíst pořád, ale když si ho budu zakazovat, tak se určitě někdy stane, že si namažu dva rohlíky nejlépe někdy o půlnoci :D

PS: začínám se vyžívat v jiném směru krásy, jako je třeba manikúra, účesy a malování. Né že bych se dřív nemalovala nebo tak, já nenamalovaná nevylezu z baráku :D Ale jak jsem strašně moc řešila to jídlo, tak jsem sledovala jen můj tuk a na to jak vypadají moje nehty, jsem zapomínala.. Takže mám teď krásnej lososovej lak na nehtech a pořádně vyčištěnou pleť (to jsem nikdy neměla ve zvyku :D)

Dobrou noc :-* A jsem ráda, že jste mě neopustili! :-)

2_large

3 komentáře:

  1. proč bych tě měla opouštět, zrovna teď když ses našla a jdeš konečně správnou cestou!:-D....s tim nepočítej!.-)....jinak jídelák máš mimochodem dobrej, ale to asi víš!:-).....hele na tu Jill.2 sem fakt zvědavá....zejtra mě čeká 10. den jedničky a pak hurá na dvojku!:-D:...to budu zase hotová!:-D.....
    no rozhodla jsem se, že tuhle změnu postavy si chci prostě užít....chci si užívat těch změn které (snad) budou přicházet...chci je obdivovat a usmát se nad nima...nechci se dostat do stavu kdy budu stále nespokojená a místo pokroku uvidím jen další a další špeky....to nemá dobrej konec...to už sem si zažila mockrát!:-D.......
    jojo...když se neřeší jídlo, tak se najdenou objeví spousta nových možných zábav!:-D....to já zase furt blbnu s těma masážema!:-D.....

    OdpovědětVymazat
  2. taky už řeším Vánoce :D vůbec nemam představu co komu dát, natož kde na to vzít peníze :D tak snad ještě něco ušetřím... jídelníček mi přijde super, pečivo k snídani a obědu podle mě nevadí :)
    prosimtě, Tebe bych fakt neopustila! :-*
    máš pravdu, ABC za chvíli za mnou :) (17 dní do konce), trochu se toho děsím, aby po ní nepřišel úpadek vůle, snad ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-D:-D...já taky dělám ten 30 denní program, ale každej level se u toho cvičí 10 dní, tak tim mylsim, že sem dneska dokončila ten 1.level a zítra se du zabít u toho 2....koukala jsem se na to jaký cviky tam dělají a obávám se že asi umřu!.-)...ale docela se těším!:-)....
    jojo musíme se na sebe koukat optimisticky, jinak to vede jen k depresím a neustálé nespokojenosti!:-D.....taky sem si uvědomila jednu věc, takovou dobu jsem svoje tělo vysloveně trápila a ničila....tak nemůžu chtít aby se to moje tělo během chvilky zmátořilo a tvářilo se jako tělo modelky!:-D...
    to já si myslim, že ty masáže docela umim....i my to lidi chválí:-)....chtěla bych se tim živit!.-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°