Počet zobrazení stránky

pátek 12. října 2012

12.10.

Na oběd jsem byla u tety, ani si to nevyčítám, měla jsem na ten nanukáč strašnou chuť, tak dlouho jsem ho neměla!! :D Dnešek tedy nebyl vůbec dietní, ale mám čisté svědomí
Jeden spolužák, mě dneska hrozně potěšil. Pořád mi píchá z legrace do břicha a říká mi, že tam musím mít buchty :D Ale takový svlay tam fakt nemám.. snad budou :). 
Dokonce jsem si dneska i řekla, že se sama sobě líbím :D :D Jen nechci tloustnout, a bude to dobrý :) Přítel mi psal, že na mě musí pořád myslet jak jsem u něj včera byla v těch šatech z tanečních.. Tak snad se blýská na lepší časy :)

Snídaně: mléko s vločkama a jablkem
Svačina: rajče, okurka
Oběd: smažák s bramborem, trocha zmrzliny (zákusek na návštěvě :)
Svačina: bílý jogurt s banánem
Večeře: zeleninová polévka

Všem vám hrozně moc děkuju za podporu, ani nevíte jak mi pomáháte :)

492651646707349621_o5ujyhmk_c_large

3 komentáře:

  1. Tak to je dobře, že jsi se sebou spokojená :)
    Budu držet palečky, aby to s přítelem bylo zase fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. jídelníček perfect! jsem šťastná, že jsi šťastná :-* hlavně s tím přítelem mě to těší :) to mě zas dneska kamarád řekl, že jsem určitě dost zhubla, alespoň někdo si všimnul :D dej o sobě vědět, kočko :-*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°