Počet zobrazení stránky

čtvrtek 11. října 2012

11.10.

Mám se skvěle! :)
Kromě školy pochopitelně :D
Byla jsem se podívat v tanečních a potom jsem šla pozdravit přítele. On mě ale nechtěl pustit, tak jsem tam byla až do desíti :D Zítra s ním jdu do posilovny tak se těším :) 
A nevíte, jak to, že mě po posilce nic nebolí? Zátěže si dávám docela velký, když cvičím tak mám pocit, že to nezvládnu :D Ale potom jsem hned v pohodě a ostatní pořád říkají jak je něco bolí.. Co dělám špatně?

Sn: vločky + jablko + light jogurt
Sv: 2 mrkve, okurka
Ob: filé s bramborama a salátem z rajčat
Sv: paprika
Ve: trocha rizota a zeleninová polévkaa

Pohyb jsem dneska vůbec nestihla max. tak chůze cca 4km, ale tu do pohybu obvykle nepočítám. A pití jsem si zapomněla vzít do školy, takže jsem měla celou dobu žízeň jako vlk :(



Tohle je moje fotka, když jsem si zkoušela nový šaty, který mi mimochodem absolutně nesedí :D

4 komentáře:

  1. vypadáš skvěle! a ten jídelníček je prostě úžasný - zdravý, vyvážený :) s tou posilkou netuším, do tajů posilování pronikám pomalu, furt řeším jen jídlo jídlo jídlo :D
    a moje poděkování je oprávněné, neboť jsi mi taky sedla, zlato :-*

    OdpovědětVymazat
  2. no nemáš vůbec zač, já jsem mooooc ráda, že si to už taky prokoukla a pochopila, že se musí žít jinak§.-)....mimochodem, podle fotky vypadáš suprově!!!!!....krásný nohy i ruce!!!!...takže fááákt klid!:-)...
    a jídelák vypadá bezvadně

    OdpovědětVymazat
  3. Musli je kalorická bomba, proto se to snídá :D A já fakt nejim jen 40g jak je na obalu psané :D... A toho granka tam nebylo moc u topho jablka, jen aby to mělo trochu čoko chuť :D Na mě když to přijde tak mám chutě jak těhotná :D.. a jak ses ptala na tréninky, tak tancuju street :)... že tě nic nebolí to nechápu, asi to flákáš:P :D Jinak jídelák krásnej :))

    OdpovědětVymazat
  4. jojo....na dnešek jsem hrdá, jediná šedinka je v tom, že sem si nic nevidělala...ale to bych si nevidělala ani kdybych v tý práci byla!:-/:-/....a děkuju za pochvalu jídeláku:-)....celkem mi to myslim teď jde....a hlavně úplně nenásilně....nemám žádný chutě a vlastně ani nemám vůbec hlad (teda teď ho zrovna mám, ta odpol. svačina byla po tom všem cvičení asi malá, ale to už teď vyřeším až tou večeří)....sem celkem zvědavá jestli se mi v pondělí hne aspoň o pár deka váha + bych se v nejbližší době chtěla přeměřit:-).....ale furt si musim opakovat, že nikam nespěchám...tenhle jídelní styl chci zachovat nejlépe do konce života...takže neni důvod to někam zbytečně hnát....:-)....

    tu kašy budu mít bohužel asi až v úterý..ještě nevim, ale jen co ji ochutnám tak dám vědět!.-D....

    co ty, jak je???:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°