Počet zobrazení stránky

středa 10. října 2012

Zdravý rozum vítězí!

V pondělí večer jsem nemohla usnout a tak jsem přemýšlela, co jsem vlastně za ten rok dokázala. A když si to tak shrnu- hladověla jsem, zakazovala si oblíbený jídla, plivala jídlo do záchodů, strkala ho před rodiči do kapes a další spousta a spousta věcí (ano, nezdá se to, ale kvůli jídlu děláme asi všechny opravdu spoustu kravin).

Postupně jsem přibrala 10kilo, a už přes půl roku mám plus mínus 2kila. Takže víte co? Já jsem se svojí postavou spokojená, i když už asi nikdy nebudu mít svojich 50, ale i tak.. Co když budu pokračovat a přiberu dalších 10kilo? Ne, to už opravdu ne.

Takže závěr.. Končím se vším lhaním, zvracením, hladověním a vy víte s čím vším ještě a vracím se zpátky do kolejí normálního člověka. Člověka, který si jídlo vychutnává a nebrečí v noci, že toho snědl moc.
Já vím, že to nepůjde snadno, určitě ještě párkrát spadnu dolu, ale já věřím že to dokážu.

Aby se mi to nezvrtlo v ZP mám pár záchytných bodů, tady jsou:
denně sníst max. 6000kJ
hodně pít
min. 3x týdně pohyb
jíst hodně zeleniny, omezit pečivo

Dieta? Už ne, děkuji.


Snídaně: vločky + jablko + light jogurt
Svačina 5 rýžových chlebíčků + okurka
Oběd: hrachová polévka + ovocný jogurt
Svačina: knopers sušenka + paprika
Večeře: rýže s dušenou zeleninou

Pití: 1l čaje + 1l vody
Pohyb: 1,5h posilovny

Ano já vím, v tom jídelníčku toho mám tolik.. musím si zvyknout.

4 komentáře:

  1. lásko, podle mě je to nejlepší rozhodnutí cos mohla udělat... budeš mít dost energie, nebudeš nešťastná a budeš líp vycházet s lidmi :) myslím, že tímhle, sice pomaleji, ale shodíš tolik, kolik si jen budeš přát :)
    taky bych to tak udělala, ale ABC je jediný způsob jak u mě zabránit ZP... máš moji naprostou podporu, jsem ráda, že Tě mám a ještě jednou díky za krásné komentáře :-*

    OdpovědětVymazat
  2. To u něho trošku hrozí, taky se musím krotit, abych s tou lžičkou odešla pryč a už se nevracela:-D
    Moc dobré rozhodnutí! Jídelníček máš mnohem lepší, ale i tak pořád velmi dietní:-)

    OdpovědětVymazat
  3. geratulujuuuu k vynikajícímu rozhodnutí!!!!!!....uvidíš že tímhle jídlem (a teda asi by toho mohlo být i víc) a pohybem si vytvoříš tu nejlepší postavu jakou by sis mohla přát....a o tom, že nebudeš trpět osteoporozou, chudokrevností, záněty ledvin...a jinými ,,banalitkami" ani nemluvě!!!!!!!!!.......mrzí mě to, že si to tolik holek ještě neuvědomuje, ale asi si tim každá musí projít sama......ta představa, že se celý život budu trápit jídlem, neustále si budu něco vyčítat a stále budu nespokojená a znechucená sama sebou...to je přece děsivý, zahodit celej život jenom kvůlu vlastní nespokojenosti....a kvůli čemu???....kvůli tomu, že jsou standarty dnešní doby nastaveny na vyhublost a panenčí proporce......to přece vůbec neni život!!!!!:-)....takže ti držím palce, aby si už od tohodle rozhodnutí neodbočila

    OdpovědětVymazat
  4. když budeš jíst takle zdravě a budeš se hejbat tak si klidně můžeš dovolit i to dopřávání:) takže mi nezbývá nic jinýho než tě v tvým rozhodnutí podpořit ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°