Počet zobrazení stránky

pondělí 8. října 2012

8.10.


Tumblr_masqv7puxv1rxfwujo1_1280_large

ABC dieta den 1. (500kcal)

Snídaně: jablko
Svačina: paprika
Oběd: ovofit
Svačina: paprika
Večeře: třešňový kompot
=449kcal

Pití: 1l vody
Pohyb: hodina posilovny

A něco k dnešku? Celej den jsem strávila v nemocnici s tou nohou.. A nakonec mi na to dali jen obinadlo :D Takže celá škola v háji, tak jsem šla nakupovat a potom s přítelem konečně do tý posilky a hrooooozně mě to baví! Byla jsem tam jediná holka, ale to mi nevadí :D Ve středu jdem zase, tak se těšim jak blecha :-))

Mějte se krásně moje milé :-*)








A dál něco, co jste možná nevěděli o hladovění:

 Nepřijímá-li člověk potravu 24 hodin - lační, nad 24 hodin bez potravy již jde o hladovění. Při hladovení žije lidský organismus jen z vlastních zdrojů. Zásoby glykogenu se spotřebují za jeden až dva dny, pak se 80% až 90% energie bere z tuků a 10-20% z bílkovin.  Na počátku hladovění nastává intenzivní pocit hladu v době jídla, postupně se chuť k jídlu zmenšuje, až se úplně ztratí. Ztráta plazmatických bílkovin způsobuje otoky. Vymizí tuková tkáň, nejméně se zmenšuje váha mozku, srdce a dýchacího svalstva. Denně se spotřebuje 40-75 g bílkovin a asi 100g tuků. To poskytuje energii asi až 1200kcal. Glykemie příliš neklesá, glukóza se tvoří z bílkovin.  Hladovějící člověk postupně hubne a slábne. Hladovění je možno vydržet při zachování přívodu tekutin do maximální ztráty 50-60% tělesné hmotnosti. Dlouhodobé hladovění může skončit bezvědomím až smrtí.

3 komentáře:

  1. jidelnicek krasny, program jsem dneska mela dost podobnej, u doktora a skola v haji... a to jsem tam doopravdy chtela jit!
    ta ryze s jablky - spocitala jsem to na cca 350 kcal, ale kdyz vynechas maslo, usetris pres sto kalorii :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bývám v posce jediná holka, ale s přítelem je to v pohodě:-D To je dobře, že tě to bavilo!:-)
    Rozhodně na tu jogu zas půjdu, v létě jsem měla náladu na něco akčnějšího, teď zase přichází její čas:)

    OdpovědětVymazat
  3. a na jakem přistroji si cvičila?
    jaksizijesidalee.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°