Počet zobrazení stránky

pátek 7. září 2012

Liné - 7.9.

Musím vám něco říct.. Měla jsem včera takový malý incident s mamkou.. V 7 večer mě nutila sníst talíř leča s bramborem.. a já se u toho rozbrečela, že to nesním. Jo, už vím že to bylo chyba.. Mamka začala šílet že jsem sklouzla na druhou stranu k anorexii, ale není to pravda. Ale musím teď prostě jíst, jinak zavolá psycholožce :(
Jinak jsme se s Anishou domluvily, že uděláme pokus. Já budu jíst 1000kcal denně a ona 500 a uvidíme výsledek :D Akorát, to ze začátku budu mít těžší, protože s mamkou musim jíst všechny jídla.. Ale od středy budu chodit do školy, tak to snad půjde :)

Snídaně: ovesné vločky s mlékem (30g)
Svačina: jahodový jogurt 1,1%tuku (125g)
Oběd: 3 bramborový knedlíčky + 2 vajíčka (zamíchané dohromady), paprika
Svačina: nic
Večeře: jahodový jogurt s vlákninou (1,1% tuku)

Tumblr_m9xv1md2wm1rdi7qqo1_500_large

3 komentáře:

  1. Děkuju zlato :-*
    Jo přesně to znám.. když přijela z dovolený a viděla mě o pár kilo lehčí tak začala šílet že jsem anorektička.. no a pak mě začala cpát a já taky kvůli tomu dělala scény protože to nesmím kvůli jaterní dietě a taky protože mi dávala hrozně velký porce.. ale teď už je to zase v pohodě :) Asi ale jen kvůli špatným výsledkům..
    Uvidíš, že to mamču za chvíli přejde ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No neměla jsem přímo mononukleozu, ale něco podobnýho.. hodně hnusnou angínu, která byla na hranici s mononukleozou.. ale u toho se mi zbláznili játra.. a teď se ještě zhoršili..
    No od tý doby co jsem měla já tu angínu (konec července), tak všude u známých slýchám jak je bolí v krku a maj oteklý mandle atd.. :D takže tady se taky něco rozlejzá :D

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo, to s mamkou je dost blbý.. teď tě bude nejspíš dost hlídat, co? :( Ale tak třeba jí to přejde, uvidíš..

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°