Počet zobrazení stránky

čtvrtek 6. září 2012

6.9. :( noční můry se staly skutečností - I Am Sorry!

je mi ze sebe opravdu na nic..včera jsem se s Liné domluvily na lepším postupu-že budeme přijímat víc kalorií abychom se vyhnuly záchvatovému přejídání a tak podobně. Nevím jestli to bylo proto že si tělo po 5 dnech "hladovění" vyžádalo víc živin nebo prostě protože už se nedokážu ohlídat a mám anu v hlavě :'(
prostě jsem dnes zahodila celé svoje dosavadní snažení :( chtěla jsem sníst víc kalorií....ale nedokázala to zastavit a jedla téměř bez přestání... je mi ze sebe špatně, nejradši bych aby se to nestalo, abych teď mohla zaspat několik týdnů........ stydím se! prostě nemůžu, nemůžu jíst ani normálně ani trochu víc..nejsem normální :( doufám že aspoň Liné je na tom dobře! zítra jedu do prahy malovat do svého budoucího bytu a o víkendu budu u přítele. naplánovala jsem si co budu moct sníst a zas mě to trochu uklidnilo. musím mít absolutní kontrolu.. myslím že mě to zas dostává..prostě, tyhle výčitky...to je moc...mám nutkání se nějak potrestat. tady je můj plán na příští tři dny, potom se sem doufejme ještě dostanu a napíšu jak to pokračuje. L., promiň že jsem to zkazila, mrzí mě to, drž se! už to nedopustím :'(

Jídelníček na pátek
Snídaně: přesnídávka - 155 kcal
Svačina: jablko - 84 kcal
Oběd: mrkev (42 kcal), špaldový suchar (20 kcal), 10 kostiček tofu (zvážím, ale myslím že tak 20 g - 28 kcal)
Svačina: nektarinka - 36 kcal
Večeře: cherry rajčátka, tak 125 g - 22 kcal
Celkem: 387 kcal

Sobota
Snídaně: přesnídávka - 155 kcal
Svačina: jablko - 84 kcal
Oběd: mrkev, 10 kostiček tofu - 68 kcal
Svačina: suchar - 20 kcal
Večeře: instantní česnečka - 60 kcal
Celkem: 387 kcal

Neděle
Snídaně: přesnídávka - 155 kcal
Svačina: nektarinka - 36 kcal
Oběd: 2 suchary, 1/4 sójové pomazánky - 86 kcal
Svačina: cherry rajčátka - 22 kcal
Večeře: česnečka - 60 kcal
Celkem: 359 kcal

1 komentář:

  1. Drž se, bude líp ;) Ty plánovaný jídelníčky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°