Počet zobrazení stránky

úterý 11. září 2012

Liné - 11.9.

Tak jsem opět zpátky. Byla jsem od pátku na Moravě a slavili jsme s kamarády.. Ani vám nebudu říkat co všechno jsem snědla a hlavně vypila, ale byla jsem tam s přítelem a slíbila mu, že nebudu dělat problémy. Takže to hodím za hlavu a pokračuji dál :) V průběhu dne dopíšu jídelníček, včera jsem opět začala s Jillian, tak aspoň něco :D

Mějte se krásně :-*



Snídaně: bílý jogurt (100g) + jablko (150g)
Svačina: 1 rajče (100g), švestky (50g)
Oběd: Ovocný + bílý jogurt (200g), v tom nakrájené jablko a skořicové lupínky
Svačina: 1/2 jablka
Večeře:

Pití:1l vody
Pohyb: běh 7km

2 komentáře:

  1. To je správný přístup :) Já taky musím moje diety opustit, když se někde slaví. Jednak kvůli přítelovi a jednak kvůli tomu, že jednou si prostě sladké a nezdravé dovolit můžu. V míře, samozřejmě. :)) Jednou se víc najím a napiju (alkoholu), tak druhej den bude očista.. Je zbytečné se s tím zatěžovat.. :)
    Zatím máš jídelníček super, jen tak dál :)
    S Jillian jsem já začala dneska, tak doufám, že alespoň do té doby, než mi začne škola, to vydržím :)

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto dokonalý jídelníček :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°