Počet zobrazení stránky

středa 5. září 2012

5.9....

Můj dnešní plán

Snídaně: cizrnové pyré s přesnídávkou a broskví 100g
Oběd: zeleninový salát s rajčatovým dresinkem a 50g mandlového tofu
Svačina: 150g ananasu, jablko
Večeře: instantní polévka s mořskými řasami
Celkem: 486 kcal
Pití: zelený čaj, ovocný čaj, voda, kafe se sójovým mlékem
Pohyb: ? těžko říct, nemůžu se hnout moc :D

Bohužel se váha zatím moc nehýbe..ale je to pár dní teprv tak tomu musím ještě dát čas ;) Spočítala jsem si, že kdybych byla schopná hubnout 1 kg za týden, do konce září bych měla 50 kg. Ale to je trochu šílenost :D  Strašně chci aby to bylo rychle ale vím, že se to nevyplácí...

3 komentáře:

  1. tak takovou snídaní jsem v životě neměla a nikdy jsem o ní neslyšela. ale broskve miluju!

    OdpovědětVymazat
  2. jaksizijesidalee.blog.cz zapoměla jsem se podepsat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten jídelníček je super a mandlové tofu zbožňuji! :) A neboj, ta váha bude za chvíli krásná!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°