Počet zobrazení stránky

pondělí 25. června 2012

25.6.

Tak jsem nestihla školní výlet :D Tedy školní výlet.. šli jsme se projít a zahrát si fotbal ;D Ale já jsem to nestihla, tak jsem šla za kamarádkou.. Už jsem tu o ní psala, ale tentokrát už je to vážnější, ztratila menstruaci a to jí doopravdy 5x denně a není žádná anorektička.. jen má 47kg. Závidím jí!

Jídelníček
Snídaně: ovesné vločky s mlékem
Svačina: nic
Oběd: jasmínová rýže
Svačina: nic
Večeře: trocha špaget

Pohyb
20km bruslení
200 sklapovaček

Pití
1,5l zeleného čaje
1l vody

Dnes jsem byla u psycholožky a zhubla osem od minulého pondělí 0,8kg tak nadávala.. ale co :D

1 komentář:

  1. U kamarádky vidíš, že má problémy a ještě jí závidíš její nízkou váhu a samotný problémy? Uvědomuješ si, že s takovymhle přístupem k sobě samé brzy skončíš stejně jako tvá kámoška, ne-li hůř? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°