Počet zobrazení stránky

úterý 12. června 2012

11.-12.6


Poslední dobou se mi docela daří :) Malinko se mi stáhnul žaludek, protože i když se trochu víc napiju, tak mě bolí a to jsem ještě před týdnem vypila půl litru naráz :D 
Jestli se vám tam nelíbí ty snídaně, tak to chápu.. ale já se na ní vždycky celej den těšim :D a taky mi dodává hodně vlákniny a něco jíst prostě musím.. Doufám, že si to nezkazím :)


Jídelníček 11.6.
Tumblr_lwzwq7m3n01r7ovf4o1_500_large
Snídaně: 20g vloček s mlékem
Svačina: mrkev
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: nic


Jídelníček 12.6.
Snídaně: 20g vloček s mlékem
Svačina: 1 kousek melounu
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: nic


S radostí musím říct, že to je bez jakéhokoliv uždibování :)
Dnes jsem byla celý odpoledne s přítelem na chatě a on do mě pořád hučel, proč nejím jestli mi to nechutná, nebo nemam hlad.. tak jsem mu musela zalhat, že jsem se nacpala ve školní jídelně.. Nechci m lhát, ale pravdu mu říkat taky nechci, ach jo :(

1 komentář:

  1. máš to hezký, vločky nevadí.. Klidně by si mohla jíst víc :)

    To s tim přítelem taky znám.. taky mu občas musím zalhat, že sem jedla, protože by do mě jinak všechno cpal.. ale já mu tak nerada lžu..

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°