Počet zobrazení stránky

neděle 10. června 2012

10.6.

Včera večer jsme měli doma návštěvy a grilovalo se.. Domácí hamburgery (tak trojnásobný jako v Mc Donalds), tataráky, topinky, smažený ryby.. Nechutný to bylo, FUJ! Ještě, že jsem řekla, že jsem jedla k Tomovi a že má Tom tak strašně hodnou mamku a chápe mě s jídlem :)
Přes den sice pršelo jako blázen, ale já jsem ujela přes 50km na kole :D A líbilo se mi to :) Dnes bohužel nic moc, měla bych se učit i když radši dělám všechno okolo :D


Jídelníček
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: trochu bramborové kaše
Svačina: malinký jablko
Večeře: nic
Tumblr-m2vyi3kb6i1ruurw9o1-500-large_large
I want summer..
I want to be skinny..
www.ziskejzdravi.cz - tenhle článek mě celkem zaujal, taky se podívejte ;-)

1 komentář:

  1. jak to děláš že jsi tak dobrá... myslím že máš hodně pevnou vůli

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°