Počet zobrazení stránky

pátek 8. června 2012

8.6.

Dnes jsem byla skoro celý den s přítelem a byla jsem celá taková utahaná, to asi z toho počasí :/
Konečně mi splasklo břicho po menstruaci a zdá se mi, že je o malilinko menší než dřív.. žádná sláva teda, musím se zlepšit. Ale i tak jsem si to musela vyfotit pro jistotu, že bych toho chtěla nechat.. nesmím!!!
O víkendu budu provádět na hradě, tak se na to opět těším! :) Hrozně mě baví, jak ty lidi poslouchaj a jak jim odemykám dveře a oni se za mnou šourají v těch papučích.. No, těším se :D

Jídelníček:
Snídaně: pšeničné vločky s mlékem
Svačina: 1 knackenbrot
Oběd: pomeranč
Svačina: 2 meruňky
Večeře: nic

Pohyb:
300 sklapovaček

2 komentáře:

  1. máš úžasnou postavu :)
    Jo tak to já jsem někdy dost hádavá, takže má co dělat, aby to nějak zachránil :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak :D už se dokopu k tomu něco dělat, potřebuju si vyhledat nějakou informaci na netu a hned překlikávam záložky.. blog, facebook atd.. :D sem hrozná :D takhle to nikdy nedodělam. A děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°