Počet zobrazení stránky

čtvrtek 21. června 2012

20.6.

Tak se mi opět daří :) víkend se nevydařil, opět jsem po dlouhé době zvracela :( Ale už vím jak tomu předejít :) 
V pondělí jsem byla u psycholožky, pochválila mě za jídelníček (vymyšlený :D ) a už si ho nemusím psát, konečně!! A mají opravdu zvláštní metr, když jsem šla do nemocnice měla jsem 164cm a teď jen 160 :D
S přítelem jsme dnes byli na pizze, ale vůbec mě nenutil to jíst, ani tu kolu jen kousek ananasu mě donutil ochutnat :D Ale měla jsem radost, že se umím ovládat :)


Jídelníček
Snídaně: 20g vloček s mlékem
Svačina: rajče
Oběd: menší jablko
Svačina: nic
Večeře: trochu žlutého melounu


Pohyb:
1h jízdy na kole 
100 sklapovaček
150x pos. nohou se zátěží
50 kliků

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°