Počet zobrazení stránky

pátek 18. května 2012

Sny přetrvávají


.Braid_large

Pár se toho změnilo..
Přítel mě skoro podvedl.
Nebyla jsem běhat.
A chci být ANA.
Zase.
Zase mě to tak chytlo.
Koukala jsem na BMI kalkulátor a tam 22..
Tak jsem si to posunula na 40kg a vidím BMI 17
Chci to dokázat.. CHCI!

Nechci nejíst vůbec, přijde mi lepší jíst 6x denně, ale jen malinko (půlka jablka například). Nesmí se s ničim moc chvátat. Jelikož teď budu 3 dny doma tak vážně nevim jaký to bude..
Prosím, chci být hubeňoučká!!

5 komentářů:

  1. Víš, ANA je svině. Nevyplatí si s ní zahrávat. Je mi jasné, že teď nechceš nic jiného... ale zkus nad tím přemýšlet. Na tom být kostra není nic krásného, tak to vidí jenom ty, které ANA zblbne. Bohužel :( Nebuď jednou z nich, prosím.

    OdpovědětVymazat
  2. ana je docela sviň, znám to. chce mě vtáhnout ještě víc a co je děsivý, i moje zdravá mysl mě k ní táhne..
    kamarádství s výhodama mám už asi rok, trošku se stydím, že sem toho občas využila i když sem bla zadaná.. teď sem po rozchodu a trávím s kamarádem až moc času asi..

    OdpovědětVymazat
  3. Musím souhlasit s oběma komentáři nade mnou, ANA je sviňa a já tě moc prosím, jez alespoň něco, nepřestávej jíst, dokážeš to i bez toho hladovění..

    OdpovědětVymazat
  4. Tak pokud ti připadaj dlouhý odpočinky, tak si je zkrať :P

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°