Počet zobrazení stránky

neděle 20. května 2012

20.5.


4b6ca19a001fa2684f48ffaf_large

Mám problém s mamkou.. Jak nebyla dlouho doma, tak neni zvyklá že chodim běhat. A včera jsem udělala scénu, že musim jít běhat, že už sem 3 dny neběhala..
Tak mě pustila a dneska ráno jsem utekla z baráku v 7 ráno a běžela jsem 10 km daleko.. A potkala jsem taťku, jel autem domu, tak mě naložil a mám zákaz pohybu.. Jdu se zabít fakt :D
PS: S přítelem to je teď ještě lepší, včera u nás byl až do 1 do rána a bylo to krásný.. Jsem konečně aspoň v něčem šťastná :)

Jídelníček je takovej nic moc.. Mamka do mě pořád něco cpe :/
Snídaně: 1/4 chleba se sýrem
Svačina: 1/2 oytlíčku rýže s bílým jogurtem
Oběd: mistička brokolicové polévky, trocha pečených brambor a kuřecí dušené maso
Svačina: 1/2 rohlíku
Svačina: nic
Večeře: nic

Pohyb
12km běhu
hodina skákání na trampolíně
100 sklapovaček
550491_384375411605186_348383448537716_1046043_1452762717_n_large
Ta je krásná!

3 komentáře:

  1. Jo jenže pro moje prarodiče je hubená i 80kilová hrošice..
    Zlato, můžu se na něco zeptat? Jak reaguje tvuj přítel na tvý hubnutí? Docela by mě to zajímalo, abych mohla porovnat s chováním mého přítele :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm...asi to bude znít provokativně, ale mám otázku. Baví tě tenhle život? Baví tě 12 km běhu a půlení rohlíku? Chceš takhle žít jak dlouho? Nadosmrti?

    OdpovědětVymazat
  3. Ja kdyz jdu behat, tak vim, ze si procistim hlavu, mam potom lepsi naladu a vubec je to muj ohromnej konicek, vazne me bavi :) A taky mi pomaha v hubnuti, takze tak klidne budu zit, dokud toho budu schopna ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°