Počet zobrazení stránky

úterý 15. května 2012

15.5.


Tumblr_lsvixsbajd1qi3a0zo1_500_large

534813_277853875644090_117723684990444_553907_2057816918_n_large

























Byla jsem u tý psycholožky.. A hrozně mi vynadala..
Prej moc sportuju a málo jim (haha bych chtěla vidět, jak vypadá když někdo jí hodně :D) A mám prej anorektický sklony.. volala mojí mamce a bude mi muset dávat svačiny ona a sport maximálně 3x týdně.. No nezabili byste jí? Kašlu na ní, jíst si budu jak chci a sportovat taky :D

Dneska jsme měli jet se školou na rafty, ale kvůli počasí jsme to odřekli a museli jsme jít do školy :/ Ale tam o nás nikdo nevěděl, takže jsme tam do 4. hodiny jen tak seděli a pak jsme šli všichni do Mekáče. Nesnáším fast foody takže jsem na ně jenom koukala, ale jim to nevadilo :D


Jídelníček
Snídaně: 2 toastové chleby s perlou
Tumblr_lyks3rap3z1rnb3quo1_500_large
Mňam :P
Svačina: jablko
Svačina: 2 toastové chleby s perlou
Oběd: mistička ledového salátu s cottage + 2 rohlíky
Svačina: bílý jogurt a kiwi
Večeře: mistička ledového salátu s cottage + 2 toastové chleby


Pohyb:
bruslení 12km
200x sklapovačky
200x zkracovačky
200x zvedání pánve
100x kliky


Ten pohyb už je nějak moc stereotypní :/

6 komentářů:

  1. jestli ty málo jíš, tak já už sem mrtvá:D
    máš to skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě pořád straší s psycholožkou doma. Pfff :-/ My to máme pod kontrolou, že ano? Jinak naprosto skvělý pohyb!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, máš to hezký, ani mi nepříjde, že málo jíš a toho sportu je podle mě akorát, když ti to vyhovuje..:)..jinak nechceš spřátelit??..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě jíš taky tak akorád. :) Moc hezky sportuješ. nechceš spřátelit?

    OdpovědětVymazat
  5. Já si myslím, že jíš docela pěkně, to kdybych šla já k nějaké psycholožce tak ji asi trefí :D plus ten můj pohyb každý den okolo 2 hodin...sranda no :D

    OdpovědětVymazat
  6. To nevadí..:D:D..:D..já většinou chodím ke spřáteleným blogům každý den, takže mě najdeš vždy v komentářích..:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°