Počet zobrazení stránky

neděle 13. května 2012

13.5.

Moje historicky druhá fotka na blogu
a zrovna tam mám břicho jako sud :(
Víkendy nemám ráda! :-//
Jim jak prase, samý sacharidy a cukry.. Už se těšim do školy :D Tam si vezmu hezky jablko a kiwi a budu spokojená :)
Zítra jdu na kontrolu k psycholožce s PPP. Minule mě pochválila, tak uvidíme co tentokrát :D


Dneska jsem se měřila, ale žádná sláva :D
prsa 87cm
pas 67cm
boky 87cm
zadek 98cm
váha: 59kg

Jídelníček
Snídaně: chléb s plátkovým sýrem
Svačina: 1/2 jablka + 4 lžičky hemenexu (bráška mi dával ochutnat a já miluju vajíčka :(( )
Oběd: dušené maso se zeleninou + domácí hranolky pečené bez oleje v troubě
Svačina: chléb s florou
Svačina: čokolupínky s mlékem
Večeře:
Ano já vím, dneska jsem to TOTÁLNĚ podělala.. od této chvíle mám týden zákaz sladkého!

Pití 
2l ovocného čaje, 0,5l vody, sklenice mléka

Pohyb
ráno běh 10km
hodina sekání trávy
200x sklapovačky
200x zkracovačky
200x zvedání pánve
50x kliky
EDIT: bruslení 8km

5 komentářů:

  1. Ty chodíš k psycholožce s PPP? :O
    Mimochodem souhlasím s tebou.. už se nemůžu dočkat až bude týden a já bude ve škole spokojeně jíst jen pár věcí. :)
    Mimochodem, super pohyb! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, víkendy jsou v oblasti jídla za trest. :-) Tak ať ti to u psycholožky dobře dopadne. :-) A sukně ti moc sluší. Taky teď nosím tyhle vypasované, pěkně to schová nedostatky ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje tak to jsem nevěděla.. tak ať ti všechno dobře dopadne. :)*

    OdpovědětVymazat
  4. NEMÁŠ tam břicho jak sud :-) A ten pohyb? Nádhera! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No me ta matika ceka nakonec zitra ..:) Tak snad dostanu dobrou znamku,jeste se ji pujdu ucit..:) konkretne hned jak odepisu na komentare.

    Ja mam u zmzky moc rada ten sladkej kornoutek .:)

    mas pradu ze ja o vikendu taky vice placam jak prez dny kdyz je skola:)

    Ty fotky jsou celkem fajn,.. Vazim stejne jako ty. Taky se asi dneska zase zmerim ..:)

    Jdelnicek mas pekny ale co teprve ten pohyb,ten je dokonaly!!:) ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°