Počet zobrazení stránky

úterý 17. ledna 2012

Jídelníček 17.1.

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: chléb ve vajíčku 
Svačina: paprika + mrkev + jogurt Dobrá máma (MIMO PLÁN!)
Večeře: chléb s povidly + jablko


Pití: 0,3 kafe + 1,5l čaje + trocha mléka
Pohyb: cca 15 minut skákání přes švihadlo + posilování břicha
Celkem: 1809KJ (432kcal)
Váha: 58kg


To krásné počasí, ti krásní lidé..


Dneska jsem zaspala. Venku byla kalamita- nikam se mi nechtělo. Měla jsem jet už ráno za Tomem, ale měl 39°C chudáček :( Tak tam pojedu zítra.. Akorát s nafouklým břichem! :-/ Tu večeři jsem nehorázně přehnala.. Ale vite co? nezvracela jsem! jsem na sebe pyšná :) I když ne moc.. Ale snažim se myslet pozitivně, snažim se si říkat- jsem hubená, jsou i tlustší lidi.. Včera v tom filmu říkali, že to je základ úspěchu, proč to nezkusit :) a budu si všude psát 50. To krásný číslo.. jéé jestli mi někdy vyskočí na váze, tak budu neskutečně  šťastná!! :) Takže musím věřit- a snažit se. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°