Počet zobrazení stránky

středa 18. ledna 2012

Jídelníček 18.1.

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina: malá buchta s povidly + 150g mrkvového salátu
Večeře: nic


Pití: 1l polotučného mléka + 1l zeleného čaje
Pohyb: 1 hod rychlá chůze 
Celkem: 1841KJ (319kcal)
Váha: ?


Nenapadlo mě, že to mlíko je tak tučný.. ale aspoň jsem neměla hlad. A ta buchta, bléé! Musim se ovládat když máme doma sladký :)
Vstávala jsem ve 3 ráno, takže jsem spala asi 3 a půl hodiny, no děs. Jsem nevyspalá, bolí mě v krku a asi mám horečku, takže žádnej pohyb :( A mam namožený lýtka z toho švihadla, ale aspoň je vidět že jsem se snažila :D 
Je toho na mě moc, ale snažim se být pořád pozitivní a řekla bych, že mohlo být i hůř :) 


Moje tapeta :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°