Počet zobrazení stránky

čtvrtek 22. prosince 2011

Nemám ŽÁDNÉ sebeovládání!!

ACH JO! Dnešek byl příšernej. Včerejšek taky. Co se to jen děje? To neni Vánocema, to jen já sem slabá! Copak toho někdo normálně tolik sní?! Ne, to jen já. Celá konzerva červených fazolí? Žádný problém! Pomoc! :-( Teď jsem se neudržela a snědla snad půlku balení datlí + spoustu kokosek! Jednoduše řečeno jsem to nezvládla. 

A dál? Od této chvíle, až do štědrovečerní večeře nejím- ani sousto!!! A jestli jo, tak jsem vážně ztracená a budu navždy tlustá.

Já nechci skončit, jako nějaká koule! Už teď si tak přijdu. Ach jo. Teď si nebudu stoupat na váhu, určitě by na mě vyskočilo opět 58, nebo ještě lépe 59.. Ne! Já to spravím, zejtra budu pít. Pořád jenom pít. A půjdu běhat! Musím...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°