Počet zobrazení stránky

neděle 25. prosince 2011

Vánoce :(

Tak Vánoce byli děsný. Ne jídlem, ale pocitama.. U večeře jsem skoro nejedla, ale rodiče se věnovali malým bráchům (jako pořád) a na mě kašlali.. Takže jsem to u stromečku nevydržela a s brekem utekla.. Hezčí Vánoce jsem opravdu neměla. Chtěla jsem někam utéct, ale zavolala jsem Tomovi (svýmu klukovi) a ten přijel a byl tam se mnou až do noci. Dali jsme si dárky a nakonec to bylo docela hezký :-) Ale dneska to bylo hrozný.. Jeli jsme k babičce a ta měla cukroví, že to ani neni možný.. a taky jsem ho pořádnou hromadu snědla a asi 2x jsem u ní zvracela :-( Nezvládám to! Když jsem celej den doma tak prostě nezvládám nejíst. Potřebuju někam vypadnout a nejíst, opravdu cítím že to potřebuju, ale nejde to :-((


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°