Počet zobrazení stránky

středa 2. dubna 2014

BE FIT AND HEALTHY!

Ano, opět se blíží léto a s ním posedlost zlepšit si postavu.

A tak jsem opět zpět, chci si sem psát jídelníčky a pohyb. Nebudu držet žádnou radikální ani podobnou dietu- chci jíst pravidelně a nepřejídat se :) Jeden z mých velkých cílů je zbavit se závislosti na sladkém, ale to bude těžké :D

A s cvičením to nic moc změna nebude- tréninky mám každý den, takže na mě je tak akorát posilování břicha, které ráno občas flákám :)

Nečekejte ode mě žádné slohy, jen si zde chci dát svoji životosprávu pod kontrolu :)
 Takže hned ze začátku- momentálně jsem nemocná, takže nemohu cvičit, ale v neděli mám závod, takže pohyb budu mít chtě nechtě :D

Teď vážím 59,1kg /161cm. Můj dlouholetý cíl je 55kg, ale zatím jsem vždy skončila na 56, tak uvidíme ;)
Večeře
Snídaně
Momentální stav (2.4.)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°