Počet zobrazení stránky

středa 9. dubna 2014

9.4.

Dneska jsem měla celkem naplněný program, a tak to bude pokračovat až do dalšího úterý, paráááda :D

Sn: makovka
Sv: rohlík s džemem, jablko
Ob: rybí filé, sojové maso, kopička a půl jasmínové rýže
Sv: pár mandlí
Ve: dušená zelenina, 2 sedmizrnné rohlíky

Sladkosti: -
Pití: 1l vody, 0,5l čaje, káva

Trénink - 2km rozklus, rozcvičení, 4x 100m, 6x500m za 2:05 P'3, 2x100m, 2km výklus (to je spíš pro mě na porovnání časem :)
15min abs

A ano, když mám trénink tak jím poměrně hodně, mám moc velký výdej energie :D

2 komentáře:

  1. Ahooooooooooooooooooj!:-D......no to koukám, že si zase začla přidávat§.-D:-D.....a jsem moc ráda!:-)...jak se daří????

    já jstem ti komentovala jako Bella, vzpomínáš si?:-)

    OdpovědětVymazat
  2. věř mi že nedělám nic světobornýho!:-)...snažím se míň jíst a víc cvičit!.-)...ale neřekla bych že bych to nějak hrotila:-).....naštěstí i tak jsou vidět výsledky!.-)......ty si neuvěřitelná na to běhání...taky bych chtěla jen tak uběhnout 14km:-D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°