Počet zobrazení stránky

neděle 17. února 2013

16.2.

Omlouvám se, za dnešní smutnej článek..

Byla jsem u přítele a všechno bylo jako vždycky a ano, to byl ten problém. Zevšednili jsme si. Já ho nadevše miluji, ale vím, že ho brzdím. A to ve všem- v kariéře, ve škole a vím, že mu 'beru' hodně peněz.. A tak jsme se logicky domluvili, že budeme jen lepší přátelé. Prostě jakmile ucítíme, že se zase pořádně přitahujeme, tak se dáme dohromady. Teď máme takovej volnější vztah..

Ale ani tahle domluva mi nezabránila probrečet celé odpoledne (nechápu, jak to mohl můj kamarád poslouchat) a večer přišla kamarádka.. A víte co? Já se hrozně změnila- kvůli atletice. Nechodím tak namalovaná, nelakuju si nehty, nevoním se tolik, neřeším tolik oblečení.. Naprosto přítele chápu, že už ho tolik nepřitahuju ;-) Ale teď to horší. Zjistila jsem, že na atletiku chodím jen z důvodu, abych hubla. Nebaví mě to už, nebaví mě poslouchat pořád trenéra a soboty trávit na stadionu. Místo toho bych se mohla věnovat příteli a nedopadlo by to takhle :-/ Takže mám velké dilema, zda v atletice pokračovat, nebo ne. Co myslíte?


Dnešní jídelníček je hrůza. Jak jsem byla psychicky na dně, tak je přesně vidět, kdy jsem měla deprese..
Sn: vločky s mlékem a jablkem
Sv: houska se sýrem
Ob: asi 1 špageta
Sv: jogurt s cereáliemi, koblížek od babičky
Ve: 2 grahamové plátky, půl papriky

1 komentář:

  1. :-(:-(:-(....kočičko to mě mrzí!......vždy´t je to ještě úplně nedávno kdy si psala jak se milujete!:-/....A nějak nechápu to brždění??....každopádně věřím ,že si to časem zase nějak rozeberete a skončíte zase spolu:-)

    TO s atletikou je těžký....náročný v tomhle radit.....neni dobrý dělat pohyb jenom kvůli tomu, že chceš zhubnout...to je strašně svazující.....ale zároveň definitivně s tím skončit, tak podle mně neni úplný řešení....nemohla bys najít nějakou střední cestu...třeba že bys tu atletiku už nebrala tak závodně...chodila bys např. 1 týdně na tréninky a přidala by sis k tomu třeba ZUMBU...(nebo jakýkoliv jiný cvičení:-) ).......

    no jídelníček by mohl bejt fajn...jen teda oběd a večeře jsou dost tragický!:-(.....ale chápu že nebyl den......:-)

    jo ty masáže jsou úžasný......fakt jsem si vybrala dobře:-)...jen je škoda, že jedině tyhle kurzy jsou místa, kdy mě někdo namasíruje!:-D:-d....

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°